رپرتاژ آگهی

شغل پر پولی که کشف کردم

شغل پر پولی که کشف کردم
کدخبر : 571248

زمان زیادی بود که بخاطر ورشکستگی که برایم اتفاق افتاده بود کمرم خم شده بود و توانی برای کار کردن نداشتم، وقتی با یک مجموعه تجاری آشنا شدم وسوسه شدم که تجارت خود را در زمینه درب، پتو، حوله شروع کنم و در زندگی خود یک تغییری ایجاد کنم، در نهایت موفق شدم از خود یک تاجر خوش نام بسازم.

قیمت درب سرویس بهداشتی

سایتهای مختلفی قیمت درب سرویس بهداشتی درب یو پی وی سی اهواز وجود دارد که دیجی کالا یکی از ان سایتها می باشد اما پیدا کردن سایت که بالاترین کیفیت را عرضه کند کار بسیار دشواری می باشد.

مجموعه ما با استفاده از برترین متخصصان و دستگاه تکنولوژی به تولید انواع محصولات با کیفیت پی وی سی پرداخته است شما عزیزان می توانید با توجه به بودجه و مکان مورد نظرتان و با راهنمایی از مشاوران و متخصصان ما از طریق همین سایت اقدام به خرید نمائید.

پروفیلهای موجود در دربهای یو پی وی سی مشخصه های اولیه زیبایی و استحکام می باشد و مناسب برای دربهای اتاق خواب می باشد.

از مزایای دربهای یو پی وی سی برای اتاق خواب می توان به موارد نظیر کاهش ۳۰ الی ۴۰ درصدی مصرف سوخت در داخل ساختمان،کاهش ۳۰ الی ۳۵ دسی بل آلودگی صوتی، مقاوم در برابر رطوبت، مقاوم در برابر گرد و غبار، مقاوم در برابر مواد شیمیایی، مقاوم در برابر انبساط وانقباض، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، دارای رنگ ثابت تنوع رنگ و بدون نیاز به رنگ‌آمیزی، قابل شستشو با مواد پاک‌کننده و معمولی، سازگار با شرایط مختلف جوی، ضدسرقت، ضد اشتعال و بدون شعله در هنگام آتش‌سوزی، وزن بسیارکم، دوست محیط زیست صد درصد قابل بازیافت، نصب سریع و دارا بودن دستگیره لولای درب اشاره نمود.

 

 

قیمت پتو گلبافت یک نفره دیجی کالا

قیمت پتو گلبافت یک نفره دیجی کالا همانطور که از اسمش پیدا می باشد، از پشم گوسفند تولید شده و مزیت هایی فراوانی دارد.

ضمن آنکه الیاف این محصول به صورت کاملا استاندارد و ضد حساسیت تولید شده اند و روکش های طراحی شده برای این پتو با ظرافت خاصی دوخته شده اند.

این پتو در مدل ها، اندازه، رنگ و سایزهای مختلفی به تولید می رسد.

شما می توانید با مراجعه به سایت ما، انواع مدل های این پتو را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را ثبت سفارش کنید تا در اسرع وقت برای شما ارسال شود.

 

 

عع

 

قیمت حوله تن پوش

شما هنگام خرید حوله ی تن پوش برند هنر با قیمت حوله تن پوش مختلفی رو به رو می شوید که نشات گرفته از جنس حوله و یا ساده و طرح دار بودن آن است و همچنین اندازه های مختلفی که دارد.

این اندازه ها شامل کوچک که برای کودکان است، متوسط که برای نوجوان ها است و بزرگ که مناسب بزرگسالان است، می باشد.

حوله ها از واد گوناگونی تولید می شوند که در زیر به اختصار آن ها را معرفی می کنیم.

جنس بامبو: این جنس را دوست دار محیط زیست می نامند زیرا از مواد و الیاف طبیعی ساخته شده و نیز مناسب افراد با پوست حساس می باشد، همچنین این نوع جنس سبک تر از بقیه بوده و نیز نازک تر می باشد.

جنس پشم ارگانیک: این جنس از پشم گوسفند ساخته شده ولی می تواند حساسیت زا باشد و همچنین نرمی و لطافت خاصی داشته و قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد.

جنس ابریشم و ساتن: این حوله ها در دسته ی محصولات شیک و لاکچری قرار دارند به علت قیمت بالای آن ها، همچنین به خاطر ابریشم آن ها دارای نرمی و لطافت فوق العاده ای هستند.

جنس میکروفیبر: حوله تن پوش ترک از الیاف مصنوعی تشکیل شده و از ابریشم ظریف تر می باشند، همچنین قدرت جذب بسیار بالایی داشته ولی برای افراد عادی خرید آن مقرون به صرفه نیست.

جنس نایلون: در کنار ارزان بودن این جنس، حساسیت زا بوده و مناسب پوست های حساس نمی باشد، همچنین شستشوی آسانی داشته ولی کیفیت بالایی ندارند و نیز توصیه می شود از این جنس برای کودکان استفاده ننمایید.

 

 

ععع

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: