رپرتاژ آگهی

عزمم رو جزم کردم و ثروتمند شدم

عزمم رو جزم کردم و ثروتمند شدم
کدخبر : 571249

بعد از سال های زیادی که در فقر و بی پولی گذرانده بودم و خسته و نا امید از مشکلات مالیه زیادی که داشتم بودم که به طور اتفاقای اسم تولد و تجارت را از شخصی شنیدم و برایم جالب بود پس به دنبال یافتن تمام نکات این دو موضوع رفتم و بعد از مدتی با اراده ای قوی وارد این مسیر شده و ثروتمند شدم.

اجاق گاز رومیزی دست دوم

اجاق گاز رومیزی دست دوم مشخصی دارد که باید دقت کنیم قطعات آن از کیفیت خوبی برخوردار باشند و از برند معتبری خریداره شده باشد. سرشعله های گاز باید از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشند و همچنین جنس ولومهایی که در ساخت گاز استفاده می شود باید در برابر گرما از تحمل بالایی برخوردار بوده و به عبارتی عایق بندی شده و نکته دیگر سرعت چرخش آن نباید خیلی کم و خیلی زیاد باشد.

همچنین کیفیت ترموکوپل اجاق گاز باید از یک برند معتبر تهیه شده باشد البته هر برندی که گاز را تولید می کند فندک را نیز قطعا تولید می نماید پس دقت کنید که برند خوبی را انتخاب نمایید. ضخامت شیشه گاز باید هشت میلی متر بوده و در برابر انواع ضربه مقاومت بالایی داشته باشد.

این شیشه ها باید از قاومت بالایی در برابر گرما نیز برخوردار باشند یعنی باید تا هشتصد درجه را تحمل نمایند. حتما دقت کنید که گاز خریداری شده شما گارانتی داشته باشد که بدون ضمانت نامه بعد از خرابی هیچ ارزشی نخواهد داشت و باید دور انداخته شود پس حتما از برند خریداری شده ضمانت نامه بخواهید.

 

 

اگر لپه قیمه نپخت چه کنیم

اگر به فکر تهیه قیمه برای وعده ناهار یا شام هستید باید از قبل به این سوال که اگر لپه قیمه نپخت چه کنیم پاسخ دهیم، اما دسترسی به لپه ندارید می توانید از نخود بعنوان جایگزین لپه در قیمه استفاده کنید، هر چند قیمه شما مجلسی نمی شود اما از لحاظ طعم و  مزه تغییری نمی کند و یا حتی می توانید از لوبیا سفید درشت به جای لپه استفاده کنید که نوعی غذای عربی-کردی به نام فاصولیا می باشد.

طرز تهیه این خورش خوشمزه و لذیذ دقیقا شبیه است به طرز پخت قیمه و تنها تفاوت آن در استفاده از لوبیای سفید به جای لپه است، برای استفاده از نخود به جای لپه هم باید بگذارید نخود چند ساعت  خیس بخورد و هر ساعت هم آب آن را عوض کنید، اگر فرصتی برای این کار ندارید.

می توانید نخود را جوشانده بعد از چند دقیقه جوشیدن آب آن را عوض کنید و مجدد بگذارید بجوشد این کار را چند بار تکرار نمایید تا حد زیادی نفخش گرفته می شود از این روش برای همه حبوبات می توانید استفاده نمایید.

 

 

هه

 

انار پخته

همانطور که میدانید، انار یک میوه خوش رنگ و لعاب با خواص بی نظیر برای بدن می باشد که البته خوردن آب انار پخته طبیعی و یا خود انار و یا دمنوش آن هیچ فرقی نمی کند و می توانید انار به صورتهای مختلف استفاده نمایید و از خواص آن شگفت زده شوید.

انار از آنجایی که دارای انواع ویتامینها مانند ویتامین بی می باشد از پوست و مو محافظت کرده و از ابتلا شدن به بیماریهای ام اس جلوگیری می کند. انار به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان فراوان و همچنین وجود پلی فنولیک و آنتی هیستامین باعث پیشگیری از سرطان پروستات و سینه در بیشتر آقایان و خانمها می شود.

ضمنا، مصرف آب انار پخته طبیعی ادرار آور می باشد و سموم بدن و کبد را دفع و برای رفع تشنگی بهترین گزینه است و همچنین از زایمان زودرس جلوگیری می کند.

 

 

ههه

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: