رپرتاژ آگهی

بدون حسرت زندگی کردم و ثروتمند شدم

بدون حسرت زندگی کردم و ثروتمند شدم
کدخبر : 571468

بیش ‌تر ما به ‌جای این‌که در حال زندگی کنیم، در گذشته غوطه‌ وریم. حسرت گذشته و پشیمانی بابت کارهای اشتباهی که در گذشته داشته‌ ایم، باعث از دست رفتن فرصت های پیش‌رو نیز می‌شود. همه‌ی روانشناسان تاکید زیادی بر روی زندگی بدون حسرت دارند. افرادی که حسرت گذشته را نمی‌خورند، شاد، سرزنده و موفقند. من تمامی حسرت های گذشته را کنار گذاشتم و با یادگیری آداب مذاکره و اصول نوشتن نامه، به خوبی در کسب و کارم در خصوص میز و صندلی رشد کردم.

لیمو شیرین

لیمو و لیموترش همراه با ویتامین C حاوی آنتی اکسیدان های دیگری نیز هستند. برای اطلاعات بیشتر به سایت حصیر 20 مراجعه نمایید.

آنتی اکسیدان ها به محافظت از بدن در برابر آسیب سلولی کمک می کنند، که به نظر می رسد در طیف وسیعی از شرایط سلامت مزمن مانند دیابت، سرطان و زوال عقل نقش دارد.

ممکن است آنتی اکسیدان ها نیز به جلوگیری از ایجاد این شرایط کمک کنند. با این حال، دوباره، تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

برخی منابع ادعا می کنند که مصرف لیمو یا محصولات مبتنی بر لیمو می تواند به کاهش وزن کمک کند. به عنوان مثال، آب لیمو مخلوطی از آب لیموی تازه و آب است و بخشی از برخی از رژیم های کاهش وزن است.

 

 

نامه اداری در مورد مشکلات مدرسه

در سازمان ها برای درخواست هر کاری باید به صورت رسمی و اداری نامه نوشته شود. نامه اداری در مورد مشکلات مدرسه درواقع رسمی ترین نوع نگارش و نامه ها هستند.

شما حتی اگر درخواست همکاری و غیره به مدیر مدرسه دارید نیز باید در قالب یک نامه ی رسمی درخواست خودتان را اعلام کنید و راه ارتباطی شما باید از این طریق و کاملا رسمی باشد.

یکی از راه های ارتباطی با سازمان ها و غیره، نامه اداری می باشد.

یکی از مزایای نامه: ثبت و ضبط شدن آن ها است، به همین دلیل باید با وسواس و دقت خیلی زیادی نوشته شوند.

اگر درخواستی از مدیر مدرسه دارید باید آن را در قالب نامه ای بیان کنید و ویژگی هایی از جمله خوش خطی، عدم وجود غلط املایی، تاریخ و غیره را رعایت کنید.

 

 

یی

 

میز ناهار خوری تاشو دیجی کالا

کشور ما بهترین تولیدات میز ناهار خوری تاشو دیجی کالا را دارد که بشترین ظرفیت تولید این محصول توسط کارخانه ها تولید می شود در سایز های مختلف و رنگ های متنوع که میز ناهار خوری 4 نفره بیشترین کاربرد را دارد و قیمت آن با توجه به کیفیت و مواد اولیه این کالا متغیر است.

البته تولیدات این کارخانه ها تنها به میز ناهار خوری محدود نمی شود و ظرفیت بالای تولید این محصول زمینه صادرات آن را فراهم نموده است.

میز ناهار خوری پلاستیکی برای آن دسته از افرادی که مدوام در حال تغییر دکوراسیون منزل هستند گزینه خوبی است چرا که میز های سنگین  به راحتی قابل جا به جایی نمی باشند و جدا از ظاهر زیبای این محصول دوام و استحکام آن می باشد.

 

 

ییی

 

ززززز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: