رپرتاژ آگهی

کارگری مرا به ثروت رساند

کارگری مرا به ثروت رساند
کدخبر : 571469

بخشی از رضایت شغلی، توانایی شما برای گرفتن تصمیمات خوب و نسبتا بزرگ برای خودتان است. از این رو مهم ترین تصمیمی که می توانید بگیرید این است که اطراف خود را با افراد مناسب احاطه کنید.من با شروع کسب و کارم در زمینه مس و دمنوش توانستم برای افراد مناسبی زمینه اشتغالزایی را فراهم کنم.

یونجه

به گزارش سایت آب شیرینو جوانه یونجه سرشار از آنتی اکسیدان‌هایی است که به کاهش رادیکال‌های آزاد بدن کمک می‌کند و خطر ابتلا به انواع سرطان را تا حدود زیادی کاهش می‌دهد. نتایج یک مطالعه نشان داد که "ایزوفلاون‌ها" و "فیتواستروژن‌های" موجود در این گیاه همانند استروژن انسانی عمل کرده و در درمان سرطان سینه کمک می‌کند و مرگ و میر ناشی از این بیماری را کاهش می‌دهد.

یکی از اصلی‌ترین علت‌های ابتلا به بیماری‌های قلبی، تصلب شرایین است. یونجه یکی از مفیدترین گیاهانی است که به برطرف کردن تصلب شرایین کمک می‌کند. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در جوانه یونجه دارای خواص ضد التهابی است بنابراین مصرف آن خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی را کاهش می‌دهد. فشار خون بالا نیز یکی از علل بروز سکته قلبی و مغزی محسوب می‌شود. یونجه یکی از گیاهان دارویی است که برای پایین آوردن فشار خون بالا بسیار سودمند است و یک رقیق کننده طبیعی خون به شمار می‌رود.

 

 

مس سفید

از طرفی چون میزان پخش حرارت آن بسیار عالی است برای آشپزها با اهمیت واقع می شود سفید کردن این ظروف مس سفید کار دشواری است از این رو متخصصان رشته خود را دارد و در قدیم الایام صنعتی به نام سفید گری این عمل را انجام می داد. غالبا بعد از استفاده مکرر از این ظروف و یا پس از خرید آن و گذشت چندین سال ظرفهای مسی درخشش خود را از دست می دادند و زیبایی اولیه خود را نداشتند که سفیدگرها این طروف را با تخصص خود جلا می دادند. معمولا سفیدگرها یا مسگرها در بازارهای قدیمی شهرهایی همچون قزوین، تبریز و یا کرمان بودند که راسته مخصوص مسگرها در آن دوران معروف بود که هنوز هم وجود دارند.

 

 

بب

 

مریم گلی

در اکثر گونه های گیاهی ساقه های مریم گلی جنگلی به رنگ سبز تیره بوده و با کرکهای نازک و زیادی پوشیده شده که همین کرکها سبب دیده شدن ساقه به رنگ خاکستری می شوند؛ البته مریم گلی خشک جنگلی ساقه ای قهوه ای داشته و با طول عمر بیشتر و خشک شدن گیاه به صورت چوبی در می آید.

گلهای ریز و رنگی این گیاه که به صورت دسته ای روی شاخه های ظریف ساقه قرار دارند در رنگ آبی، سفید، صورتی و بنفش دیده می شوند.

جالب است بدانید که مریم گلی از گیاهان انحصاری در ایران بوده و در فصل بهار و در بین دره ها و صخره ها گل می دهد و بیشترین تراکم را در منطقه فارس به خود اختصاص داده است.

 

 

ببب

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: