رپرتاژ آگهی

در یادگیری اصول پول ‌سازی تعجیل کردم و ثروتمند شدم

در یادگیری اصول پول ‌سازی تعجیل کردم و ثروتمند شدم
کدخبر : 573692

از قدیم می‌ گویند که کار امروز را به فردا نیاندازید، براساس این جمله می ‌توان گفت برای رسیدن به موفقیت نباید با بهانه ‌تراشی کارها را به تعویق انداخت. چرا که هر چقدر ما دیرتر وارد حوزه کاری خود شویم، رقبا مشتریان احتمالی ما را به دست می ‌آورند. از این ‌رو من در یادگیری روش‌ های نوین تجارت تعجیل کردم و با اقدامات به‌ موقع تجارت سودآوری را در زمینه خرما ایجاد کردم و به درآمدهای دلاری دست یافتم.

خرما استعمران

استفاده از خرما استعمران به همراه شیر خود می تواند یک غذای کامل باشد که می توان در صبحانه استفاده نمود، خرما برای رشد مو و سلامت پوست بسیار مفید می باشد. از جمله ویژگی ها و مشخصه های خرما استعمران این است که بسیار نرم و مناسب می باشد که حتی افرادی که سن بالایی دارند و نمی توانند غذای سفت بخورند می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند. پوست این نوع از خرما به راحتی جدا می شود در نتیجه می توان آن را در انواع غذا ها استفاده نمود، خرمای استعمران معمولا دیرتر از بقیه ی خرما ها دچار فساد می شود و همین امر سبب تجارت آن به کشور های دیگر شده است.

 

 

خرمای ایرانی در ترکیه

خرمای ایرانی در ترکیه به وفور یافت می شود. خرما ایرانی صادراتی از جمله محصولاتی است که هم در داخل کشور و هم در کشور ترکیه تقاضای زیادی دارد. کشور ایران توانسته علاوه بر پاسخگویی به نیازهای داخلی، مقادیر قابل توجهی از خرما را به دیگر کشورها صادر کند. در میان شهرهای مختلف ایران، خرما بیشتر در مناطق خوزستان، استان کرمان، استان فارس و بوشهر برداشت می شود. چرا که برای رشد و پرورش خرما منطقه ای مناسب است که عموما آب و هوای گرم و خشکی دارد. بنابراین شما می توانید با کیفیت ترین خرماها را با قیمتی مناسب و ارزان تر از سایر مناطق از استان های مذکور خریداری کنید.

 

 

آراد برندینگ

 

خرما خاصویی

خرما خاصویی یکی از بهترین انواع خرما می باشد. نظر به این که در برنامه های غذایی معمولی توصیه به استفاده از 5 دانه خرما شده بنابراین روزانه می توانید 15 دانه از آن را بدون نگرانی نوش جان کنید. اما خرمای خاصویی چه مشخصاتی دارد، این خرما بیشتر اهل بوشهر است و البته در برخی از شهرهای دیگر جنوب ایران هم کشت می شود. پوست نازک و لطیفی دارد و پر شیره است و لذا شیره آن یکی از فرآورده های جانبی آن به شمار می آید که نسبت به انواع خرما قند کمتری دارد لذا در رژیم های لاغری جایگاه ویژه ای دارد.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: