رپرتاژ آگهی

روغن های گیاهی آینده ام را تضمین کرد

روغن های گیاهی آینده ام را تضمین کرد
کدخبر : 573693

برای اینکه بتوانیم در آینده رفاه مالی خوبی داشته باشیم باید شغلی را انتخاب کنیم که آینده را تضمین کند و بتوانیم در این شغل به ثروت برسیم. من از جوانی عاشق شغل تجارت بودم و برای قرار گرفتن در مسیر آن باید اصولش را آموزش میدیدم. سرانجام با به کارگیری آموزش ها توانستم به موفقیت های زیادی در این زمینه برسم و تاجری میلیاردر شدم.

روغن بنفشه طوبی

برای تمامی افرادی که به هر دلیل دچار خشکی مغز هستند، مصرف روغن بنفشه طوبی برای خشکی مغز بسیار مفید است و اثربخشی خوبی دارد، برای بهبود این بیماری لازم است هر شب یک قطره روغن بنفشه در هر سوراخ بینی چکانده شود و سپس بینی به صورت ملایم ماساژ داده شود تا به خوبی روغن جذب شود، تاثیر این روغن به مغز انتقال داده می شود و سبب افزایش رطوبت در مغز می شود.

البته با ماساژ روغن بنفشه روی پیشانی، پشت گوش، شقیقه ها و حتی روی گونه ها را ماساژ داد و این عمل به مرور زمان در بهبود خشکی مغز تاثیر دارد، البته اگر میزان موی سر کم باشد و یا فردی مو نداشته باشد می توان سر را نیز با روغن بنفشه ماساژ داد و این عمل سبب ایجاد رطوبت نسبی در مغز می شود و اثرات آن را در ایجاد آرامش و خواب راحت می توان احساس کرد.

 

روغن تقویت مو

وقتی صحبت از بهترین روغن تقویت مو به میان می‌آید، محال است اسمی از روغن آرگان شنیده نشود. این روغن  که طلای مایع نامیده می‌شود، سرشار از آنتی‌اکسیدان، ویتامین E و دیگر مواد مغذی است.

این روغن به موها آبرسانی می‌کند، از بروز موخوره پیشگیری می‌کند، از موها در برابر اشعه‌های مضر و آلودگی‌ها محافظت می‌کند و از همه مهم‌تر نوعی مصونیت در موها ایجاد می‌کند که نمی‌گذارد در مقابل تنش‌های محیطی آسیب‌پذیر باشند.

روغن آرگان برای انواع موها مناسب است اما،  کسانی که موهای خشک، وز، شکننده و آسیب دیده دارند، بیشتر از همه به آن احتیاج پیدا می‌کنند.

 

آراد برندینگ

 

روغن جوانه گندم اصل

برای کاهش چین و چروک های صورت خود میتوانید یکی از روغن های گیاهی که سرشار از ویتامین E است را انتخاب کنید. بی شک هیچ روغن گیاهی از نظر میزان ویتامین E به پای روغن جوانه گندم اصل  نخواهد رسید. بنابراین برای رفع چین و چروک های صورت با جوانه گندم بهتر است یک قاشق از این روغن طبیعی را در محلول پاکننده روزانه خود بریزید و به به طور مرتب از آن استفاده کنید.

استفاده از جوانه گندم به صورت خام در آشپزی و همراه با غذا به چاقی صورت شما کمک میکند.

روغن جوانه ی گندم به دلیل دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی و بهوبد روند چرخش خون باعث سلامتی و شادابی بیشتر پوست می شود. برای رفع سیاهی دور چشمتان میتوانید این روغن را به مدت هشت تا دوازده هفته در مناطق تیره و آسیب دیده بمالید.

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: