رپرتاژ آگهی

دنیای اینترنت دنیای رسیدن به پول

دنیای اینترنت دنیای رسیدن به پول
کدخبر : 573801

امروزه با تکنولوژی های درحال پیشرفت، افرادی که خواهان رسیدن به درآمد های خوب هستند چاره ای ندارند جز اینکه با رشد تکنولوژی همگام شوند، در همین راستا بر آن شدیم تا برای راهنمایی های مشاوران توانستم وارد دنیای تجارت شدو م د رمحصول انجیر خشک به فعالیت پرداختم و توانتسم در مدت زمان کم به درآمد برسم و به سرعت پیشرفت کنم.

انجیر استهبان امروز

انجیر استهبان امروز یکی از مدل های پرطرفدار این محصول می باشد که طعم دلنشین آن و خواص درمانی فوق العاده ای که دارد سبب محبوبیت و تقاضای فراوان برای این محصول شده است.

هر ساله هزاران کیلو انواع انجیر خشک تازه و درجه یک در کشور تولید و فرآوری می شوند که حجم قابل توجه ای از آن به صورت خام خواری مصرف شده و مقداری نیز در صنایع تولیدی به کار برده می شود.

انجیر خشک طبایع به معنی طبع و خواص مصرفی این دانه های گیاه خوشمزه از نظر طب سنتی است زیرا اغلب مصرف کنندگان به دنبال دیدگاه پزشکان معالج در حوزه سنتی درباره این محصول هستند.

با توجه به این موضوع و اهمیت مصرف انجیر بین کودکان، زنان باردار، ورزشکاران و حتی افراد میانسال، در ادامه به بررسی برخی از خواص و فواید مصرفی این محصول از نظر طب سنتی می پردازیم.

 

 

انجیر پرسی

مشخصات انجیر پرسی خشک در طبایع (طب سنتی) شامل طبع گرم و خشک، قابلیت نرم کنندگی روده و جلوگیری از رشد میکروب های معده می شود که نقش بسزایی در حفظ سلامتی افراد دارد.

انواع انجیر خشک درجه یک حاوی مقادیر زیادی فیبر و آهن هستند که مصرف آنها به افزایش تراکم استخوان به ویژه در خانم ها و جلوگیری از ابتلا به بیماری های مفصلی مانند رماتیسم منجر می شود.

از مشخصات ظاهری انواع انجیر مرغوب نیز باید به داشتن سایز متوسط تا درشت، رنگ کاملاً کرمی و تازه همراه با خندان آنها اشاره کنیم که نقش مهمی در مشتری پسند بودن این محصولات دارند.

 

 

آراد برندینگ

 

انجیر خشک برادران حسینی

برای خرید انجیر خشک برادران حسینی طبایع قبل از هر اقدامی به برند تولیدی آن توجه کنید به این معنی که از فروشنده بخواهید برای شما توضیح دهنده شیوه های فرآوری این محصول (خشک کردن آنها) به چه صورت بوده است.

در هنگام خرید انجیر خشک تازه به رنگ قسمت داخلی آن نیز توجه کنید که معمولاً حالتی صورتی تا قرمز مانند با دانه های بسیار روز قهوه ای رنگ دارند که نشان از کیفیت آنها می دهد.

اگر قصد خرید انجیر خشک درجه یک و ممتاز دارید، نمونه های گرید یک که دارای سایز درشت و بافت نسبتاً نرم هستند بهترین انتخاب جهت مصارف روزانه و حتی صادرات به بازارهای جهانی می باشند.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: