رپرتاژ آگهی

برای رسیدن به رویاهای خود جنگیدم

برای رسیدن به رویاهای خود جنگیدم
کدخبر : 574143

حتی دارکوب نیز موفقیت خود را مدیون تلاش پیوسته و کوبیدن نوکش است تا به هدف نایل شود. من با پیشی گرفتن صبر و همواره تلاش کردن برای رسیدن به اهداف بزرگ خود توانستم در زمینه گلاب به تاجری مشهور تبدیل شوم.

گلاب دو آتیشه ربیع

از برترین برندهای گلاب می توان به گلاب دو آتیشه ربیع اشاره کرد که دارای کیفیت ممتاز می باشد و به همین دلیل مورد استقبال مصرف کنندگان می باشد.

ربیع یکی از پرفروش ترین برندهای فعال در زمینه تولید و بسته بندی عرقیات گیاهی در ایران است که گلاب دو آتیشه خود را در اندازه ها و بسته بندی های مختلف به فروش می رساند.

گلاب دو آتیشه یکی از بهترین نمونه های موجود در بازار است و افراد زیادی به دلیل خالص بودن آن تمایل به خرید و مصرف دارند.

اگر پس از تهیه گلاب یک گلاب دیگر به گلاب حاصل اضافه شود و فرآیند تقطیر آغاز شود محصول نهایی را گلاب دو آتیشه می نامند.

در واقع میزان گلاب در دو آتیشه در یک حجم آب معین نسبت به گلاب معمولی بیشتر است.

 

 

گلاب صنعتی

گلاب صنعتی فرآوردی ارگانیک و طبیعی با درجات خلوص مختلف است که در صنایع تولیدی مانند لوازم آرایشی به عنوان ماده اولیه مصارف گسترده ای دارد.

اگر فرآیند تولید گلاب به صورت تمام اتوماتیک و با دستگاه های صنعتی انجام گیرد، محصول نهایی را گلاب صنعتی می نامند که درجه خلوص و کیفیت آن متاثر از کیفیت گل محمدی متفاوت است.

تولید انواع گلاب در سراسر ایران سابقه طولانی دارد اما امروزه به واسطه افزایش تقاضا و همچنین بهبود روند صادراتی این محصول، تولید ارقام صنعتی نسبت به نمون های سنتی (دستی) رونق زیادی یافته است.

در فرآیند صنعتی به علت استریلیزه کردن گلاب تولید شده، مصارف آن به صورت خوراکی یا استفاده در تولید مواد اولیه هیچ نوع حساسیت یا آسیب احتمالی برای مصرف کنندگان به همراه نخواهد داشت.

 

 

آراد برندینگ

 

گلاب قدح

گلاب قدح از ممتاز ترین گلاب های ارائه شده کاشان می باشد که در نوع معمولی و صادراتی تولید و ارائه می گردد.

بسیاری از افراد برای روشنی پوست خود و همچنین آبرسانی برای پوست صورت، از مواد طبیعی مانند گلاب استفاده می کنند که ضمن داشتن مواد معدنی و عالی، خواص فوق العاده ای را برای پوست اعمال می کند.

گلاب قدح، از برندهای درجه یک در تولید گلاب ایرانی می باشد که با بهره گیری از فرمولاسیون گلاب گیری کاشان و همچنین گل های محمدی اصل پرورش یافته، محصولی ناب و خالص را برای مصرف ارائه می کند.

این محصول صرفا در کارخانه تولیدی قدح، در دو نوع خط تولید عرضه می شود که خط تولید صادراتی این محصول، دارای آنالیزهای تخصصی توسط مهندسان باتجربه می باشد که استاندارد و خالص بودن محصول را کنترل‌ نمایند.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: