رپرتاژ آگهی

زندگی بی هدف را کنار بگذار تا ثروتمند شوی

زندگی بی هدف را کنار بگذار تا ثروتمند شوی
کدخبر : 574487

فقط یک زندگی بی هدفه که گذر زمان رو برات کند و صبح شنبه رو سخت ترین لحظه هفته می‌کنه برای زندگیت یک هدف تعیین کن و تمام تلاشت رو برای رسیدن به اون هدف به کار بگیر من با فعالیتم در تجارت هیچکدام از این حس ها را ندارم زیرا آنقدر برای خودم هدف و رویا دارم که می خواهم به آن ها برسم و وقتم را به بطالت نمی گذرانم و برایم با ارزش است. در ادامه مقاله همرا ما باشید.

آلوئه ورا کیلویی

آلوئه ورا کیلویی با برگ های بلند و گوشتی محبوب است که داخل آن حاوی ژل قدرتمندی است و در محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

این گیاه در مناطق بیابانی و نیمه بیابانی رشد می کند و دارای ویتامین ها، اسیدهای آمینه، مواد معدنی (مانند کلسیم، مس، روی و غیره)، اسیدهای چرب، آنزیم ها و پلی ساکاریدها می باشد.

یکی از خواص شگفت انگیز آلوئه درمان و رفع انواع میگیرن می باشد و هچنین کمک زیادی به رفع سوء هاضمه، مشکلات پوستی، بیماری ها و مشکلات معده، التهاب پوست، مشکلات گوارشی و غیره می کند.

 

 

آلوئه ورا فوراور

شرکت فوراور یک شرکت آمریکایی است که برای اولین بار برای محصولات آلوئه ورای خود از مرکز علوم آلوئه ورا فوراور تاییدیه گرفته است.

این شرکت نوشیدنی های آلوئه ورا متشکل از پالپ و و مایع گیاه آلوئه ورا تولید می کند که به دلیل خواص زیاد آلوئه ورا طرفداران زیادی پیدا کرده است.

از این گیاه بی نظیر برای تهیه انواع مختلف از محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین برای تولید پماد های سوختگی استفاده فراوانی می شود.

توجه داشته باشید که شما می توانید، ژل داخل برگ های گیاه را تخلیه کرده و به صورت مستقیم روی پوست خود قرار دهید.

 

 

آراد برندینگ

 

آلوئه ورا صادراتی

در هنگام خرید آلوئه ورا صادراتی باید به نکاتی چون: کیفیت، تازگی، رنگ گیاه، نداشتن آسیب و آفت، محکم بودن گیاه و غیره توجه بسیار زیادی داشته باشید.

شما می توانید این گیاه را به صورت بوته و یا به صورت ساقه های بریده شده از گیاه به صورت تک برای مصارف روزانه تهیه نمایید و بر اساس نیاز و کاربرد از آن بهره ببرید.

علاوه بر مصارف خانگی در صنایع زیادی از آلوئه ورا صادراتی استفاده می شود، که دیگر خرید تک پاسخگوی نیاز خریدار نخواهد بود و معمولاً به صورت عمده خرید صورت می گیرد.

توجه داشته باشید که شرایط نگهداری این گیاه بر روی کیفیت آن تاثیر مستقیمی دارد و نباید دما بسیار پایین و یا بالا باشد.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: