رپرتاژ آگهی

تولید کشک کمک کرد تا از فقر نجات یابم

تولید کشک کمک کرد تا از فقر نجات یابم
کدخبر : 574535

بنده با فعالیت در عرصه تولید انواع کشک و ارسال این محصول به سراسر نقاط کشور توانستم به میزانی از کسب درآمد برسم که خیلی راحت از فقر نجات یافتم و ثروتمند شدم.

کشک صدف

ما سعی کرده ایم انواع کشک صدف را با بهترین کیفیت و تضمین بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و شما می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

اگر هرگونه سوالی در خصوص محصولات ما دارید می توانید از طریق شماره تماس های ثبت شده در سایت سوالات خود را با کارشناسان ما در میان گذاشته و پاسخ خود را دریافت نمایید.

چرا کشک صدف به رنگ های مختلف دیده می شود؟

رنگ کشک سفید و در برخی موارد کرم رنگ می باشد اما در برخی موارد به دلیل مواد افزودنی مثل زعفران یا سبزیجات رنگ آن متغیر است.

کشک صدف دارای چه انواعی می باشد؟

کشک ها عموما دارای سه نوع خشک شده، خمیری و مایع هستند.

 

 

کشک صالح

یکی از محصولات فرآوری شده لبنیات صادراتی پر خاصیت و محبوب کشک صالح می باشد که بیشترین خرید و فروش عمده را با بهترین قیمت در منطقه تهران دارد.

برای تهیه کشک به ماست پرچرب و ترش نیاز دارید و مقدار یک لیوان آب همراه با یک لیوان ماست کیسه ای درون ظرفی بریزید و آن را مخلوط کنید تا زمانی که یکدست شود.

زمانی که مراحل هم زدن به پایان رسید قابلمه را روی حرارت متوسط قرار دهید تا زمانی که به رنگ زرد در بیاید و بعد از آن منتظر بمانید تا آب ماست کشیده شود فقط مواظب باشید تا ته نگیرد.

بعد از ۲ ساعت که آب ماست کشده شد هماننده کرم رنگ همراه با کمی رطوبت داشته باشد. قابلمه را از روی حرارت بردارید و زمانی که خمیر خشک را درون کیسه ای بریزید و تا آب اضافی از آن خارج شود. خمیر کشک را با مقدار کمی نمک اضافه کنید سپس به هر حالتی که سلیقه شما است آن را فرم دهید و درون سینی در معرض نور آفتاب قرار دهید.

 

 

آراد برندینگ

 

کشک صالح اصفهان

زمانی که که کشک صالح اصفهان شما آماده شد می توانید به عنوان یک تنقلات پر خاصیت جایگزین خوراکیهای ناسالم کنید. یکی از خوراکیهایی که اکثر بچه ها به آن علاقه مند هستند چیپس و پفک است که شما می توانید کشک را به عنوان یک تنقلات پر خاصیت مصرف کنید.

همانطور که در مطلب فوق اشاره کردیم کشک خشک یکی از پرخاصیت ترین محصولات لبنی به شمار می رود که بیشترین مرکز فروش این محصول در تهران است. منبع اصلی کشک خشک، شیر است که دارای کلسیم بسیار بالایی دارد و همان مقادیری غنی که در شیر باشد در کشک هم وجود دارد که در واقع می توان گفت تمامی خاصیتهای شیر در کشک موجود می باشد.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: