رپرتاژ آگهی

وقتی ارزش ثروت را دانستم، به دستش آوردمش

وقتی ارزش ثروت را دانستم، به دستش آوردمش
کدخبر : 574536

ارزش هر چیز در چشم بیننده است. برای هیچ چیز ارزش از پیش تعیین شده ای وجود ندارد. میزان ارزش هر چیز بهایی است که کسی حاضر است برایش بپردازد. در تجارت متوجه ارزش ثروت شدم و بهایش را دادم و ثروتمند شدم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

دماسنج تف سنج نوری

یکی از تجهیزات مهم در ایام کرونا دماسنج تف سنج نوری است که می تواند دمای بدن را بدون لمس کردن به طور کاملا دقیق نشان دهد.

این مدل دما سنج دارای یک محفظه استوانی است که در آن جیوه قرار دارد و شماره و خطی کش بر روی آن وجود دارد که دما را پس از اندازه گیری روی این صفحه به نمایش می گذارد.

دماسج تف سنج از زمان شیوع کرونا بیشتر استفاده از آن به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرد زیرا این دما سنج جسم را با کمی فاصله بدون نیار به لمس می تواند دما به بطور دقیق نشان دهد.

کارکرد آن به این صورت است که بعد قرار گرفتن در برابر جسم اشعه مادون قرمز را به وسیله کلیدی که برروی آن وجود دارد روشن کرده و روی صفحه نمایش دما را نشان می دهد.

 

 

دماسنج دیجیتال میله ای

دماسنج دیجیتال میله ای وسیله ای است که بیشتر برای اندازه گیری دمای مایعاتی مانند شیر و آب جوش در کارخانجات استفاده می گردد.

چون کار شیرینی پزی و قنادی وابسته به دمای محیط و لوازم تهیه ی شیرینی مب باشد دماسنج دیجیتال میله ای در برخی از قنادی ها به وفور یافت می شود.

تهیه ی برخی از شیرینی ها و غذا ها به گونه ای می باشد که اگر مقداری از دمای لوازم مورد نظر بالا یا پایین باشد شیرینی یا غذا خراب خواهد شد.

معمولا با این دماسنج ها می توان دمای محیط را نیز به درستی و صحت اندازه گیری نمود و این نوع محصول بسیار مقاوم و بادوام است.

این وسیله می تواند کار بیشتر قناد ها را راحت کند و مناسب مایعات است چون نیاز به شیوه ی سنتی برای اندازه گیری دمای مواد نمی باشد.

 

 

آراد برندینگ

 

دماسنج دیجیتالی پیشانی

دماسنج دیجیتالی پیشانی یکی از انواع دماسنج می باشد که برای نشان دادن درجه حرارت بدن همه بیماران مورد استفاده قرار می گیرد.

دماسنج انواع گوناگونی دارد که نوع دیجیتالی آن کاربرد بیشتری دارد و اگر طرز کار دماسنج دیجیتالی را نمی دانید در ادامه این متن با ما باشید.

برای استفاده از دماسنج دیجیتالی پیشانی ابتدا باید دستان شما تمیز بوده و از این رو با آب و صابون بشویید و سپس دماسنج را تمیز کنید.

در هنگام اندازه گیری درجه حرارت بدن بیمار، نباید چیزی خورده یا آشامیده باشد و دماسنج را به مدت چند ثانیه روی پیشانی بیمار نگه دارید.

پس از آنکه دستگاه صدای بوق داد، می توانید عدد روی آن را بخوانید که نشان دهنده درجه تب بیمار است و پس از استفاده مجددا دماسنج را تمیز کرده و ضدعفونی کنید.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: