• پایگاه خبری شما و اقتصاد
  • اقتصاد
  • همکاری سامانه جامع اموال تملیکی با سامانه جامع تجارت و انبارها به صورت برخط /رشد بیش از ۷۰۰ درصدی اعاده و ۱۹۴ درصد رشد در تعیین و تکلیف کالاها

همکاری سامانه جامع اموال تملیکی با سامانه جامع تجارت و انبارها به صورت برخط /رشد بیش از ۷۰۰ درصدی اعاده و ۱۹۴ درصد رشد در تعیین و تکلیف کالاها

همکاری سامانه جامع اموال تملیکی با سامانه جامع تجارت و انبارها به صورت برخط /رشد بیش از ۷۰۰ درصدی اعاده و ۱۹۴ درصد رشد در تعیین و تکلیف کالاها
کدخبر : 574622

دکتر اجتهادی امروز (یکشنبه) در نشست خبری که به مناسبت دهه فجر برگزار شد به ارایه گزارش اقدامات یک سال اخیر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی پرداخت.

به گزارش شما و اقتصاد: سید عبدالمجید اجتهادی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ولادت با سعادت امیرالمومنین گفت: با وجود اقدامات معاندین جمهوری اسلامی به لطف خدا نقشه شوم دشمنان نقش برآب شد.

وی گفت در واقع از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تحول جدی در عملکرد اموال تملیکی رخ داد که به جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال منجر شد.

اجتهادی در ادامه گفت: برای تعیین تکلیف اموال به آرا مراجع رسیدگی کننده و قضات سازمان تعزیرات نیازمند بودیم که با ورود رئیس‌ قوه قضاییه به بهترین شکل اتفاق افتاد.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: ۲۵ هزار میلیارد تومان کالا در دولت سیزدهم تعیین تکلیف شد که رشد چشمگیری نسبت به دوره‌های قبل داشت. رشد بیش از ۵۰۰ درصدی فروش‌های سازمان اموال تملیکی در سال جاری و مقایسه با مدت مشابه سال قبل و رشد بیش از ۷۰۰ درصدی اعاده کالا‌ها به صاحبان کالا‌ها امسال و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسید.

اجتهادی با اشاره به تاکید ویژه رییس‌جمهوری بر ساماندهی اموال، گفت: رییس جمهوری در دومین سفر استانی از انبار‌های اموال تملیکی بوشهر بازدید و بر حقوق مردم نسبت به رسیدگی کالا‌ها به وضعیت انبار‌ها تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه‌داد: تعامل خوبی بین دو قوه مجریه و قضاییه در ساماندهی اموال تملیکی و تعیین تکلیف و جلوگیری از حقوق مردم انجام شد و نقش مثبت رییس قوه قضاییه در بازید از انبار‌ها باعث شد تا رسیدگی به پرونده‌های صدور رای سرعت بگیرد و شاهد رشد چند صد درصدی تعیین تکلیف، اعاده و استرداد کالا‌ها باشیم.

وی عنوان کرد: با تاکید دولت سیزدهم ساختار سازمان اموال تملیکی اصلاح شد و ۴۷ اداره کل در این سازمان ارتقا پیدا کرد.

اجتهادی بیان‌داشت: دومین دستور رییس جمهوری، موضوع اصلاح قانون تاسیس این سازمان بود که با لایحه دوفوریتی اجرایی شد.

وی با بیان اینکه در بحث ساماندهی و تعیین تکلیف کالا‌ها اقدامات خوبی انجام شده و در گذشته در بسیاری از استان‌ها انبار‌ها امانی یا استیجاری بود، گفت: خرید انبار‌های ملکی، تجهیز و قفسه بندی انبار‌ها در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: