رپرتاژ آگهی

این قدمهای کوچک شگفت انگیز ثروتمندم کرد

این قدمهای کوچک شگفت انگیز ثروتمندم کرد
کدخبر : 575453

بهبود مهارت ‌ها یعنی هر روز جلو رفتن. مهم نیست که این قدم‌های روزانه چقدر کوچک هستند. بلکه نکته مهم در این میان، پایبندی به یک رشد پیوسته است. اگر این آموزش در زمینه ارتقا هوش مالی باشد، شما هر روز ثروتمندتر از روز قبل خواهید شد. چون در اثر آن آموزش‌ها بینش شما به پول، دستخوش تغییرات اساسی می‌شود. من در جریان تجارت با این قدمهای کوچک و تاثیرگذار آشنا شدم و زندگیم را متحول کردم. در ادامه شما را با محصولاتم بیشتر آشنا خواهم کرد.

اسانس پودری انار

در زمانهای گذشته از راه‌های زیادی برای نگهداری مواد غذایی استفاده می شود که یکی از این راه ها استفاده از اسانس پودری انار بود.

در این روش مواد غذایی مانند برنج یا گوشت را به مدت ۸ تا ۱۰ ساعت در معرض اسانس پودری انار مستقیم قرار می دادند و به این ترتیب غذاها طعم دودی را به خود می گرفتند.

این عطرو بوی متفاوت غذا را لذیذ تر و خوشبو تر می ساخت به همین خاطر امروزه که دیگر نیازی به اسانس پودری انار غذا نیست با کمک اسانس این طعم و عطر به غذا داده میشود.

این اسانس با استفاده از روش سوزاندن چوب انجام میشود و در واقع اسانس پودری انار به دست می آید از طریق تقطیر و تصفیه با اضافه کردن آب تبدیل به اسانس دود می شود.

 

 

اسانس طبیعی سیب

اسانس طبیعی سیب یک افزودنی بسیار مفید با تمام خواص میوه آن می باشد که جهت ایجاد طعمی بهتر به مواد غذایی اضافه می گردد.

سیب یکی از محبوب ترین میوه ها می باشد که سازگاری بسیاری با آب و هوای مختلف داشته لذا انواع گوناگونی از آن در طبیعت پرورش پیدا می کند.

با توجه به طبیعی بودن این ماده غذایی پس از پرورش و چیدن از درخت ظرف مدت زمان کوتاهی خراب می گردد و قابل استفاده نمی باشد.

لذا از آنجایی که خواص غذایی بالایی دارد، متخصصین و کارشناسان امور تغذیه همواره به دنبال راهی برای برخورداری دائم از آن می باشند.

در همین راستا فرآورده های مختلفی از آن مانند میوه خشک شده، اسانس، پودر و عصاره که همان خواص میوه تازه را دارد تولید و به بازار عرضه شده است.

 

 

آراد برندینگ

 

اسانس طبیعی نارگیل

اسانس طبیعی نارگیل بویی عالی دارد و بسیار با کیفیت است، این اسانس در صنایع مختلف عطر سازی استفاده می شود.

از این اسانس کاملاً طبیعی و پرکاربرد برای عطر سازی و تولید کردن گسترده لوازم آرایشی استفاده می‌کنند که بسیار بی نظیر و فوق العاده است.

رایحه خوش و دلپذیر اسانس طبیعی نارگیل مورد رضایت تولیدکنندگان صنعتی و آرایشی قرار گرفته و از آن بهترین استفاده را دارند.

اسانس طبیعی نارگیل مدل های زیادی دارد و بسیار با کیفیت است.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: