رپرتاژ آگهی

دستگیره راهی آسان برای رشد و تعالی

دستگیره راهی آسان برای رشد و تعالی
کدخبر : 575458

یکی از محصولاتی که با فروش بالا و متعدد خود می تواند سود بسیاری را برای فروشندگان به ارمغان آورد دستگیره ها می باشند این محصولات دارای انواع طرح های مختلف می باشند که موجب افزایش میزان تقاضای آن ها شده است شما برای ایجاد کسب و کار خود در حوزه ی محصولی پر سود همانند دستگیره و آشنایی با این کسب و کار با ما همراه باشید.

دستگیره کابینت پروفیلی

مشخصات دستگیره کابینت پروفیلی را در ادامه توضیح می‌دهیم مشخصه بارز این دستگیره ها جنس فلز درجه ۱ آن ها می باشد که از بهترین متریال روز ساخته می شوند دستگیره ها در انواع سایزها ارائه می شوند و ابعاد مختلفی دارند که به خوبی و آسان روی کابینت ها نصب می شوند دستگیره ها مدل های متنوعی دارند و مناسب کابینت های مختلف هستند و این مورد مشخصه دیگر آن ها است.

بعضی مدل های دستگیره ساده و زیبا است برخی دیگر طرح های متنوعی دارند و علاوه بر شیک بودن استحکام زیادی در برابر انواع شرایط دارند این محصول در انواع اشکال و طرح های متنوع با رنگ بندی مختلفی به فروش می رسد طراحی و ساختار عالی دستگیره مشخصه برتر آن می باشد و نحوه ساخت آن طوری است که کاربری راحتی دارد.

 

 

دستگیره کابینت پارچه ای

متناسب با جنس و کیفیت پارچه به کار رفته شده در دستگیره کابینت پارچه ای و همچنین ضخامت و یا آترهای استفاده شده در آنها قیمت و هزینه تولید و عرضه این محصول مشخص می گردد در بازار امروز قیمت هر عدد دستگیره کابینت آشپزخانه با پارچه مطلوب و خوش جنس بین ۸.۰۰۰ تومان تا ۱۵.۰۰۰ تومان عرضه شده است همه ی کدبانوهای خوش سلیقه دوست دارند به کمک رنگ و تنوع محیط خانه و آشپزخانه خود را زیبا نشان دهند.

لذا یکی از روش های این زیبایی بخشی به محیط آشپزخانه تان می تواند استفاده از این دستگیره های ارزان قیمت باشد در صورتی که سفارشی ویژه و یا سوالی خاص در خصوص ست های مختلف از دستگیره کابینت پارچه ای داشتید حتما با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید همه این موارد می تواند شما را در یک خرید مطمئن که ضرورت زیادی نیز دارد یاری رساند.

 

 

آراد برندینگ

 

دستگیره کابینت پولیشی

برای خرید دستگیره کابینت پولیشی پیشنهاد ما به شما این است که حتماً در درجه اول نسبت به این محصولات اطلاعات کاملی را به دست آورید و بتوانید یک محصول بسیار اصولی و کاربردی را خریداری کنید نکته دومی که باید به آن دقت نمایید آن است که این دستگیره ها باید از جنس بسیار خوب تولید شوند.

کاملاً سالم و بدون هیچ گونه خط و خش و شکستگی ارائه شود همچنین باید به خوبی بسته بندی شود تا در اثر نقل و انتقالات کیفیت خود را از دست ندهند و دچار ضربه نشوند این گونه است که می توانید اطمینان را حاصل نمایید که محصول بسیار خوبی را خریداری نموده اید قیمت دستگیره کابینت پولیشی در حال حاضر بسیار فراوان است.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: