پراید رکورد افزایش قیمت را شکست / خودروها یک روزه ۴۰ میلیون گران شدند + لیست قیمت

پراید رکورد افزایش قیمت را شکست / خودروها یک روزه ۴۰ میلیون گران شدند + لیست قیمت
کدخبر : 575662

در بررسی آگهی‌های فروش خودرو به نظر می‌رسد که قیمت‌ها همچنان درحال صعود است و شاهد افزایش ۱‍۰ تا ۴۰ میلیون تومانی قیمت خودروها طی یک روز هستیم.

روند قیمت خودرو در بازار همچنان صعودی است و به نظر می‌رسد که خودرو با اهرم دلار هر روز در حال بالا رفتن است.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت خودروهای پژو است به طوری که در بین این خودروها ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ امروز با ۲۵ میلیون تومان افزایش به ۴۹۰ میلیون تومان رسید و ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ نیز با ۳۰ میلیون تومان افزایش به ۵۱۵ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در ۲۴ ساعت گذشته با ۲۷ میلیون تومان افزایش به ۵۵۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با ۳۷ میلیون تومان افزایش به ۸۳۵ میلیون تومان رسید و پژو ۲۰۷ MC مدل ۱۴۰۱ با افزایش ۳۲ تومانی به قیمت ۷۶۸ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با ۲۷ میلیون تومان افزایش به ۶۳۳ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۳۱ میلیون تومان افزایش به ۶۴۷ میلیون تومان رسید.

پژو پارس LX TU۵ مدل ۱۴۰۱ امروز با ۲۳ میلیون تومان افزایش به ۶۰۸ میلیون تومان و پژو پارسTU۵ LX مدل ۱۴۰۰ نیز با افزایش ۲۱ میلیون تومانی به ۵۸۳ میلیون تومان رسید.

رکوردشکنی افزایش قیمت پراید ، تیبا و کوییک

در بین خودروهای پراید، مدل ۱۱۱ آن امروز با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۳۱۶ میلیون تومان رسید و مدل ۱۳۱ آن نیز با ۷ میلیون تومان افزایش به ۳۰۵ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۵۱ نیز افزایش قیمت داشت به طوری که مدل ۱۴۰۱ آن با ۷ میلیون تومان افزایش به ۲۷۹ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با ۶ میلیون تومان افزایش به ۲۶۹ میلیون تومان رسید.

خودروهای تیبا نیز در این مدت از افزایش قیمت‌ها در امان نبودند به طوری که تیبا صندوق‌دار مدل ۱۴۰۱ با افزایش ۱۱ میلیون تومانی به ۳۳۸ میلیون تومان و مدل ۱۴۰۰ آن نیز با ۱۳ میلیون افزایش به ۳۲۸ میلیون تومان رسیده‌ است.

خودروی کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱۵ میلیون تومانی به ۳۳۶ میلیون تومان رسید و کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با افزایش ۱۴ میلیون تومانی به ۳۴۶ میلیون تومان رسید.

خودروی کوییک اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱۶ میلیون تومانی به ۴۳۳ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با افزایش ۱۲ میلیون تومانی به ۴۴۸ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای دنا و سمند نیز افزایش یافت

انواع مدل‌های خودرو دنا نیز در ۲۴ ساعت گذشته گران شدند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۶۳۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۶۴۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به ۶۱۱ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز با ۴۰ میلیون تومان افزایش به ۸۲۵ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ آن نیز از ۷۷۵ میلیون به ۸۰۵ میلیون تومان رسید.

در بین خودروهای سمند نیز افزایش قیمت را شاهد بودیم به‌طوری که قیمت سمند LX EF۷ مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۹ میلیون تومانی به ۴۸۷ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۱۵ میلیون تومان افزایش به ۵۰۷ میلیون تومان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: