قیمت گوشی‌های شیائومی امروز پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱

قیمت گوشی‌های شیائومی امروز پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱
کدخبر : 577115

ارزان‌ترین گوشی شیائومی حدود سه میلیون فروخته می‌شود. قیمت می 11 اولترا نسخه ۵۱۲ گیگ به ۳۸ میلیون رسیده است

قیمت ردمی A۱ پلاس با فضای ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایت امروز پنجشنبه ۲۵ اسفند حدود سه میلیون تومان است. ردمی ۹A را حدود ۲۰۰ هزار تومان بیشتر می‌فروشند و ردمی نوت ۱۱ که یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های اقتصادی شیائومی در بازار است، با ۱۲۸ گیگ فضای ذخیره‌سازی شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

پوکو X۴ پرو نسخه ۱۲۸ گیگ دست‌کم ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. نسخه ۲۵۶ گیگ آن را به‌تناسب رنگ، بین ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان می‌فروشوند و می‌شود با ۱۴ میلیون تومان سراغ پوکو X۵ پرو رفت که یک مدل تازه‌نفس به‌حساب می‌آید و در بخش پردازنده عملکرد بهتری نسبت به پوکو X۴ پرو از خودش نشان می‌دهد.

می ۱۱ اولترا هم که گران‌ترین گوشی شیائومی در بازار موبایل است با ۵۱۲ گیگ فضای ذخیره‌سازی ۳۸ میلیون تومان فروخته می‌وشد. خرید نسخه ۲۵۶ گیگ شیائومی ۱۲ که به ۱۲ گیگ حافظه‌موقت مجهز شده است، ۲۴ میلیون تومان آب می‌خورد و شیائومی ۱۲ لایت را ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌فروشند.

ردمی A۱ پلاس را می‌توانیم یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار بدانیم که نسخه ۳۲ گیگ آن توانسته یکی از محبوب‌ترین مدل‌های اقتصادی بازار باشد و کنار آن ردمی ۹A به‌عنوان یکی دیگر از مدل‌های اقتصادی بازار فروش خوبی را تجربه کرده است. با این حال از نظر فروشنده‌های موبایل ردمی نوت ۱۱، پرفروش‌ترین گوشی فعلی شیائومی در ایران است.

می ۱۱ اولترا درحال حاضر گران‌ترین گوشی شیائومی در ایران است و نسخه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگ آن در موبایل‌فروشی‌ها فروخته می‌شود. بین گران‌ترین گوشی‌های شیائومی می‌توانیم اشاره‌ای به Black Shark ۵ Pro داشته باشیم که ذاتا یک گوشی گیمینگ به‌حساب می‌آید.

قیمت روز گوشی‌های پرفروش شیائومی

مدل

قیمت

Redmi Note ۱۱ ۱۲۸+۴

شش میلیون و ۷۰۰ تومان

Poco X۴ Pro ۵G ۲۵۶+۸

۱۲ میلیون تومان

Redmi Note ۱۱S ۱۲۸+۸

هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

Poco X۴ Pro ۵G ۱۲۸+۶

۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

Xiaomi  ۱۲ Pro ۲۵۶+۱۲

۳۰ میلیون تومان

Xiaomi ۱۲ Lite ۲۵۶+۸

۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

Redmi A۱ Plus ۳۲+۲

سه میلیون تومان

Redmi ۹A ۳۲+۲

سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

Xiaomi X۵ Pro ۲۵۶+۸

۱۴ میلیون تومان

Xiaomi ۱۲ ۲۵۶+۱۲

۲۴ میلیون تومان

Mi ۱۱ Ultra ۵۱۲+۱۲

۳۸ میلیون تومان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: