قیمت گوشی‌های سامسونگ امروز پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱

قیمت گوشی‌های سامسونگ امروز پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱
کدخبر : 577116

جدید‌ترین گوشی سری A سامسونگ را حداقل هشت میلیون و ۴۰۰ هزار می‌فروشند. قیمت گران‌ترین نسخه S23 Ultra به ۷۲ میلیون رسیده است

قیمت گلکسی A۱۴ که به‌تازگی سرو‌کله آن در فروشگاه‌های اینترنتی و بازار موبایل پیدا شده، دست‌کم هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. فروشنده‌های موبایل نسخه ۶۴ گیگ گوشی گلکسی A۱۴ را با این قیمت می‌فروشند و خرید گلکسی A۱۳ نسخه ۶۴ گیگ امروز حدود هفت میلیون تومان آب می‌خورد.

گلکسی S۲۳ Ultra امروز دست‌کم ۶۳ میلیون تومان است که با این پول می‌توانیم نسخه ۲۵۶ گیگ را بخریم وگرنه قیمت گلکسی S۲۳ Ultra نسخه ۵۱۲ گیگ به ۷۲ میلیون تومان رسیده است. گلکسی S۲۱ FE را با فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت، نزدیک ۱۹ میلیون می‌فروشند و نسخه پایه گلکسی S۲۲ یعنی گلکسی S۲۲ نسخه ۱۲۸ گیگ را ۳۴ میلیون تومان می‌فروشند.

گلکسی A۱۳ را درحال حاضر به‌عنوان پرفروش‌ترین محصول سامسونگ در بازار می‌شناسیم که حالا نسخه جدید آن یعنی گلکسی A۱۴ هم به بازار معرفی شده است.. فروشنده‌های موبایل می‌گویند، هر دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگ گوشی گلکسی A۱۳ بین محبوب‌ترین مدل‌های فعلی بازار به‌حساب می‌آیند و کنار آن می‌توانیم به گلکسی A۳۲ اشاره کنیم که بعد تقریبا دو سال از عرضه جهانی، هنوز در ایران طرفدار دارد.

گلگسی A۵۳ و A۷۳ توانستند به‌ترتیب جانشین‌های خوبی برای A۵۲ و A۷۳ باشند و بین محبوب‌ترین میان‌رده‌های بازار برای خودشان جایی دست‌وپا کنند. البته از گلکسی S۲۱ FE هم نباید غافل شویم. مدلی که به آن لقب قاتل پرچمدار را می‌دهند و خیلی‌ها به‌جای رفتن سراغ گوشی‌های پرچمدار سری S، با قیمت کمتری S۲۱ FE را می‌خرند.

گلکسی S۲۳ Ultra جدید‌ترین و بهترین پرچمدار فعلی سامسونگ است که با حسگر اصلی ۲۰۰ مگاپیکسل یکی از رقبای گوشی‌های گرانقیمت آیفون به‌حساب می‌آید. گلکسی S۲۲ Ultra نسخه قدیمی‌تر S۲۳ Ultra است و الان با قیمت کمتری فروخته می‌شود.

قیمت روز گوشی‌های پرفروش سامسونگ

مدل

قیمت

Galaxy A۱۳ ۶۴+۴

هفت میلیون تومان

Galaxy A۱۴ ۶۴+۴

هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

Galaxy A۳۲ ۱۲۸+۶

۱۰ میلیون تومان

Galaxy A۰۳ Core ۳۲+۲

سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

Galaxy A۰۳s ۳۲+۳

چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

Galaxy A۵۳ ۵G ۲۵۶+۸

۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

Galaxy A۲۳ ۱۲۸+۶

هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

Galaxy M۳۳ ۱۲۸+۶

هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

Galaxy A۰۴ ۶۴+۴

چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

Galaxy A۷۳ ۵G ۲۵۶+۸

۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

Galaxy S۲۲ Ultra ۵G ۵۱۲+۱۲

۵۵ میلیون تومان

Galaxy S۲۳ Ultra ۵G ۲۵۶+۱۲

۶۳ میلیون تومان

Galaxy S۲۳ Ultra ۵G ۵۱۲+۱۲

۷۲ میلیون تومان

Galaxy S۲۱ FE ۵G ۲۵۶+۸

۱۹ میلیون تومان

Galaxy S۲۲ ۵G ۱۲۸+۸

۳۴ میلیون تومان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: