تمدید گواهینامه نظام مدیریت اچ‌اس‌یی در شرکت نفت و گاز پارس

تمدید گواهینامه نظام مدیریت اچ‌اس‌یی در شرکت نفت و گاز پارس
کدخبر : 534985

رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از تمدید گواهینامه نظام مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE-MS) در این شرکت خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد:  علیرضا نجومی با بیان اینکه ماهیت مخاطرات ذاتی صنعت نفت ایجاب می‌کند که نظام مدیریت اچ‌اس‌یی به طور مداوم مورد ارزیابی قرار گیرد، گفت: در همین راستا «شرکت نفت و گاز پارس» موفق به تمدید گواهینامه نظام مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE-MS) در فرآیند ممیزی مراقبتی سالانه از سوی شرکت TUV Austria شد.

وی به محدودیت‌های برگزاری جلسات با توجه به شیوع جهانی ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت‌پذیرفته، فرآیند ممیزی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به صورت ویدئوکنفرانس با حضور کارشناسان HSE تهران و منطقه پارس جنوبی و ممیز شرکت TUV Austria در شهریورماه سال جاری انجام و مستندات درخواستی در اختیار ممیز قرار گرفت که با توجه به نبود هیچ‌گونه عدم انطباق، گواهینامه مذکور تمدید شد.

رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت نفت و گاز پارس مهم‌ترین عامل این موفقیت را حمایت مدیرعامل و مجموعه معاونت‌ها، مدیران ارشد و کلیه کارکنان شرکت از مجموعه HSE عنوان کرد و خواستار تداوم و ارتقاء همکاری‌ها با این اداره در راستای اهداف ترسیم‌شده در خط مشی بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت شد.

 

روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: