*تکذیبیه*

تخریب جوانان بومی منطقه ،برداشتی ناصحیح و مغرضانه از نامه واحد حراست منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

تخریب جوانان بومی منطقه ،برداشتی ناصحیح و مغرضانه از نامه واحد حراست منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
کدخبر : 535720

به گزارش شما و اقتصاد: در‌ پاسخ به حواشی ایجاد شده در‌ فضای مجازی حول محور نامه ای با امضای مسئول تحقیق و بررسی حراست ارشد منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، لازم است جهت روشن سازی مسئله نکاتی به عرض مخاطبین محترم برسانیم.

به گزارش شما و اقتصاد: در نامه مذکور از عبارت *"برخی از افراد"* استفاده شده است و معنا و مفهوم کلی آن، افراد خاص بوده و  به هیچ وجه در برگیرنده کل افراد و جوانان عزیز جویای کار شهرستان نیست؛ لذا اینکه بگوییم نامه مذکور با هدف تخریب جوانان عزیز بومی شهرستان بوده، نزد هیچ صاحب انصافی پذیرفتنی نیست.

در این نامه منظور معدود افرادی بوده است که با داشتن شرایط خاص و نامناسب و بدون داشتن شرایط احراز مشاغل، مراجعه نموده و حضورشان با سوابق  تخلف قبلی ممکن است باعث ایجاد اختلال در روند فعالیت شرکت ها گردند؛ در حالیکه افراد شایسته زیادی هستند که علیرغم توانمندی از فرصت های شغلی محروم می شوند.

توضیحات و شرحی که افرادی ذیل نامه مذکور نوشته اند، برداشتی ناصحیح و مغرضانه است و ارسال آن به فضای مجازی عملی غیر منصفانه می باشد.

شایسته است در صورتی که ابهامی در‌ خصوص موضوعی  پیش آمد، بجای تفسیر به رای و انتشار نظرات شخصی غیرکارشناسی در افکار و تشویش اذهان عمومی، ضمن ارتباط با مسئولین نهاد یا سازمان مربوطه، مسئله از طرق اصولی رفع ابهام  گردد.

تلاش همه نیروهای شاغل در مجموعه سازمان منطقه ویژه، علی الخصوص کارکنان حراست ارشد منطقه، حفظ و صیانت از فعالیت های صنعتی و نظارت بر بهره گیری صحیح از توان و ظرفیت فرزندان بومی منطقه و حمایت از جوانان و کارجویان عزیز بوده و خواهد بود.

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با درک شرایط خاص و دغدغه اشتغال جوانان جویای کار، امیدوار است با گذر از شرایط سخت موجود، با اتحاد و همگرائی بیشتر، در آینده نزدیک با فعال شدن طرح های در دست اجرا فرصت های مناسب بیشتری جهت ایجاد زمینه اشتغال بخشی از جوانان عزیز و شهروندان فهیم شهرستان فراهم آید. 

ان شاالله

*روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی*

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: