مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران:

پیمانکاران شریک استراتژیک و تجاری شرکت انتقال گاز ایران هستند

پیمانکاران شریک استراتژیک و تجاری شرکت انتقال گاز ایران هستند
کدخبر : 535758

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران پیمانکاران را شریک استراتژیک و تجاری این شرکت خواند و گفت: ما به دنبال کوچک‌سازی شرکت و رسیدن به اهداف، با مشارکت بخش خصوصی هستیم تا با نگاهی به مقوله هم‌افزایی، ضمن بهره‌مندی از تجارب پیمانکاران، در توانمندسازی شرکت‌های نوبنیان نیز کوشا باشیم.

به گزارش شما و اقتصاد ، مهدی جمشیدی‌دانا در نخستین جلسه طرح شناسایی و آگاهی بخشی پیمانکاران فنی شرکت انتقال گاز که با حضور برخی از پیمانکاران فنی برگزار شد؛ با بیان این مطلب و اشاره به توسعه تاسیسات تقویت فشار گاز و خطوط لوله و ریسک‌های موجود در این زمینه، گفت: با هدف تعامل بیشتر در برون سپاری بهره برداری و نگهداشت تاسیسات و خطوط لوله فشار قوی گاز، تعمیرات ماشین آلات دوار و پیگرانی هوشمند، استفاده از ظرفیت شرکت‌های خصوصی در دستور کار قرار گرفت.

شرکت+ملی+گاز+ایران+شماواقتصاد

 

وی ادامه داد: با توجه به عدم وجود مستندات ارزیابی برون سپاری، شناسایی پیمانکاران فنی یکی از چالش‌های مهم در امر برون سپاری بود که با اطلاع رسانی و فراخوان عمومی، پیمانکاران دارای صلاحیت و قوی شناسایی شدند تا با تبادل تجربیات و با تعامل با یکدیگر، بتوانیم در حفظ منافع ملی و سازمانی قدم برداریم.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با اشاره به انتقال پاک، ایمن، پایدار و بهره‌ور گاز طبیعی به عنوان مأموریت شرکت انتقال گاز، اظهار داشت: ساختار سازمانی و نیروی انسانی و همچنین استفاده از شرکت‌های خصوصی به عنوان شریک استراتژیک و تجاری، دو رکن اصلی در انجام رسالت انتقال گاز هستند که به صورت تفکر برد- برد دنبال می‌شود.

جمشیدی‌دانا در ادامه، به دارایی‌های شرکت انتقال گاز نیز پرداخت و گفت: بیش از ۳۷ هزار کیلومتر خطوط لوله، بیش از ۱۴ هزار کیلومتر حریم خطوط لوله، ۷۰۱ پیگ لانچر رسیور، ۱۳۶۶ حفاظت کاتدیک و ۲۳۲۲ ماشین آلات، ۳۱۷ واحد کمپرسوری و ۸۶ عدد تأسیسات تقویت فشار گاز به عنوان دارایی‌های شرکت انتقال گاز محسوب می‌شوند که بخشی آز آن‌ها در برون سپاری قرار خواهند گرفت.

 

وی همچنین در این نشست به خدمات، شاخص‌های کلیدی عملکرد و نحوه پرداخت، بهینه‌سازی برنامه‌های نگهداری و تعمیرات نیز اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به تدوین نقشه راه ۱۰ ساله از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۶، تاکنون برون‌سپاری ۷ تاسیسات تقویت فشار گاز قطعی شده و در گام نخست از مرحله بعد، برون سپاری تأسیسات و یاردهای کم ریسک از مهرماه ۱۴۰۰ شروع خواهد شد.

وی بخش دیگری از سخنان خود، به چگونگی برون‌سپاری دارایی‌های فیزیکی شرکت انتقال گاز ایران نیز پرداخت و گفت: ما در برون‌سپاری یک شریک تجاری و استراتژیک خواهیم داشت و بهره‌برداری و تعمیرات موردی و برنامه‌ای، حراست، تعمیرات اساسی، بازرسی فنی، امور HSE و نگهداشت ساختمان و محوطه نیز، طبق برنامه زمانبندی شده ۵ ساله، برون سپاری خواهد شد.

جمشیدی‌دانا در پایان، به نحوه ارزیابی مناقصه‌گران نیز اشاره کرد و ابراز داشت: این شرکت تابع قوانین و مقررات مناقصه‌ای شرکت‌های دولتی است و بر حسب فرآیند مناقصات، مناقصه‌گر با ثبت اسناد و مدارک در سامانه ستاد و ارزیابی کیفی و ارزیابی صلاحیت معرفی خواهد شد.

 

 

روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: