با حضور مسئولین استانی و محلی در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد:

*آیین اهدا ۲۰۰۰ تبلت آموزشی ویژه دانش آموزان بازمانده از تحصیل*

*آیین اهدا ۲۰۰۰ تبلت آموزشی ویژه دانش آموزان بازمانده از تحصیل*
کدخبر : 536198

به گزارش شما و اقتصاد: مراسم اهدا ۲۰۰۰ تبلت آموزشی ویژه دانش آموزان بازمانده از تحصیل (به علت کرونا) شهرستان بندرماهشهر امروز (پنجشنبه ۶ آذر) با حضور استاندار خوزستان، مدیران کل آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی، مدیران عامل شرکت های پتروشیمی، فرماندار شهرستان بندرماهشهر، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان ارشد شهرستان در محل سالن همایشهای سازمان منطقه ویژه پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد: *شورای راهبردی منطقه ویژه پتروشیمی بندرماهشهر در مشارکت مسئولیت های اجتماعی اهتمام ویژه ای دارد* 

در ابتدای این مراسم رئیس شورای راهبردی منطقه ویژه پتروشیمی گفت: خوشحالیم بار دیگر صنعت پتروشیمی منطقه در ایفای نقش خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی حضور فعال پیدا کرد.

سید امید شهیدی نیا در ادامه افزود: امسال سال ویژه ای برای منطقه در حوزه مسئولیهای اجتماعی بود؛ ابتدا شرکتهای پتروشیمی منطقه، در قالب شورای راهبردی و در راستای توسعه متوازن شهرستان، اقدام به افزایش و اختصاص اعتبارات عمرانی و خدماتی حوزه مسئولیت های اجتماعی بیش از ۱۰۶ میلیارد تومان تخصیص داده که امیدواریم دستگاه های اجرایی ذیربط استان در این طرح ها در سریعترین زمان ممکن، نسبت به ایفای نقش خود در اجرای آنها گام بردارند تا هرچه زودتر شاهد اجرایی شدن طرح ها باشیم. 

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ادامه تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا مجموعه شورای راهبردی منطقه ویژه پتروشیمی با احساس وظیفه در حوزه مسئولیت های اجتماعی، اقدام به کمک رسانی، تجهیز و تأمین اقلام و موارد مورد نیاز مقابله با این ویروس در مراکز درمانی و بیمارستانی شهرستان با اعتبار اولیه ۵۰ میلیارد تومانی نموده و در ماه گذشته نیز بیش از ۳۰ میلیارد تومان دیگر، به این امر اختصاص داد تا بتوانیم در کنار خط مقدم مقابله با ویروس کرونا، همیاری پرثمری داشته باشیم. 

وی در پایان اظهار داشت: مراسم امروز شرایط و حلاوت خاصی دارد، زیرا تامین نیاز فرزندان و دانش آموزان و اینده سازان عزیز شهرمان که از وسایل ارتباطی نظیر تبلت در بحث تحصیل محروم بوده اند، بسیار شیرین می‌باشد. در این رابطه شورای راهبردی اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال جهت خرید این تجهیزات اختصاص داد که امیدواریم نیاز بخش عمده ای از دانش اموزان هدف را تامین کند. 

دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: