الگوبرداری بانک ملی ایران از سامانه مدیریت دانش شرکت پالایش نفت تهران

الگوبرداری بانک ملی ایران از سامانه مدیریت دانش شرکت پالایش نفت تهران
کدخبر : 537490

به گزارش شما و اقتصاد: بانک ملی ایران هم به صف سازمان های الگو بردار از سامانه مدیریت دانش شرکت پالایش نفت تهران پیوست.

به گزارش شما و اقتصاد: در نشستی که با حضور مسئولین اداره کل آموزش بانک ملی و اعضای کمیته راهبری مدیریت دانش شرکت پالایش نفت تهران برگزار شد، در خصوص نحوه پیاده‌سازی و پیشبرد مدیریت دانش و نیز رویکردهای جدید آموزشی در دوران شیوع کرونا و چالش های مربوطه بحث و تبادل نظر شد.

در این دیدار فرشید مؤمنی فراهانی، رئیس آموزش و تجهیز سرمایه های انسانی و نماینده مدیرعامل در مدیریت دانش، با ذکر شواهدی از خلق و ثبت دانش و اقدامات نوآورانه کارکنان شرکت در سطوح مختلف و ارزش افزوده حاصل، به رویکردهای حمایتی و تشویق این گونه اقدامات از سوی رهبران سازمان اشاره نمود. وی همچنین به مدیریت اثربخش دانش ها و درس آموخته ها، به عنوان یک مزیت رقابتی پایدار برای سازمان ها در فضای کسب‌ وکار کنونی تأکید و نکاتی را پیرامون رویکردهای جدید آموزشی در دوران شیوع کرونا برشمرد.

گفتنی است الگوبرداری (Benchmarking) روشی سیستماتیک است که سازمان‌ها به‌وسیله آن می‌توانند فعالیت‌های خود را در هر مقوله و بر اساس یادگیری از عملکرد صنایع یا سازمان های پیشرو تنظیم، اندازه گیری و اصلاح کنند؛ الگوبرداری در واقع ابزاری برای بهبود مستمر است و می‌تواند توسط انواع سازمان‌های تولیدی و خدماتی به کار گرفته شود.

مدیریت دانش شرکت پالایش نفت تهران که عملاً از سال ۱۳۸۷ آغاز به کار نموده است تاکنون ضمن برخورداری از روند روبه رشد همیشگی به‌ویژه در سال‌های اخیر و به ‌واسطه همکاری و توجه جدی مدیران، مسئولان و کارکنان به‌ عنوان یک مزیت رقابتی و پشتیبان استراتژی‌ها به‌طور ویژه مورد توجه ارزیابان، ممیزان و سازمان‌های ایرانی قرارگرفته است. قبلاً سازمان‌هایی نظیر وزارت نفت، ایران‌خودرو، پارس‌خودرو، بانک های ملت و پارسیان، صنایع مس ایران، سازمان صنایع دفاع، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، شهرداری تهران، گروه مپنا (توگا) و شرکت ‌هایی دیگر با حضور در این مجموعه نفتی از مدیریت دانش این شرکت الگوبرداری کرده‌اند.

بانک ملی ایران در سال ۱۳۰۷ تأسیس شد. این بانک یکی از قوی‌ترین مؤسسات مالی در ایران است که در حال حاضر با حدود ۳۴ هزار کارمند فعال در سراسر کشور در حال خدمت رسانی به آحاد جامعه می باشد.

با الگوبرداری بانک ملی ایران به عنوان چهارمین بانک یادگیرنده از سامانه مدیریت دانش شرکت پالایش نفت تهران (پس از بانک های پارسیان، ملت و توسعه صادرات ایران)، شمار سازمان های یادگیرنده و الگو بردار از مدیریت دانش این شرکت به عدد ۷۷ رسید.

روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: