بودجه ۵۰۰ میلیارد ریالی شورای راهبردی شرکت های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای توسعه شهرستان

بودجه ۵۰۰ میلیارد ریالی شورای راهبردی شرکت های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای توسعه شهرستان
کدخبر : 538976

به گزارش شما و اقتصاد: شورای راهبردی شرکت های این منطقه، طی مصوبه ای پانصد میلیارد ریال برای اصلاح و بهبود زیرساخت های شهر بندرامام خمینی اختصاص داد.

به گزارش شما و اقتصاد: محرومیت زدایی از مناطق حاشیه ای شهرستان همواره یکی از دغدغه های صنایع پتروشیمی بوده و لذا این صنعت در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، توجه خود را به مسائل شهر بندرامام خمینی معطوف داشت.  

بر اساس این گزارش، از این مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال صرف نوسازی منازل مسکونی شهرک صباغان و ۱۰۰ میلیارد ریال برای خرید لوله های پلی اتیلن جهت اصلاح و ساخت شبکه دفع آبهای سطحی، 

و ۱۰۰ میلیارد دیگر در جریان بارندگی اخیر و آبگرفتگی معابر و خیابان های سطح شهرستان بودجه اختصاص یافته است. 

بازسازی هزار واحد مسکونی از منطقه شهرک صباغان، مصوبه‌ی ملی است که در کنار بودجه تخصیصی توسط دولت، بخش قابل توجهی از این بودجه از محل اعتبارات شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در سال جاری تامین گردید و در کنار آن نیز سایر نهادها و دستگاه های اجرایی در تامین منابع مالی برای اجرای این پروژه بزرگ مشارکت می‌کنند.

توسعه زیر ساختی شهری یکی از مولفه های اصلی در محرومیت زدایی و ایجاد توسعه متوازن در شهرستان می باشد.

 صنعت پتروشیمی در راستای مسئولیت اجتماعی،توجه خاصی به محیط پیرامونی خود دارد و همواره با رویکردی مثبت و اثربخش، همراستا با سایر دستگاه های اجرایی، آمادگی خود را جهت مشارکت فعال در این حوزه اعلام داشته و به ایفای نقش می پردازد.

روابط عمومی سازمان و دبیرخانه مسئولیت اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: