پیام تبریک رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)

نام گذاری روز میلاد حضرت زهرا(س) به عنوان روز مادرو زن، اهمیت مقام رفیع مادران و زنان را یاد آور است

نام گذاری روز میلاد حضرت زهرا(س) به عنوان روز مادرو زن، اهمیت مقام رفیع مادران و زنان را یاد آور است
کدخبر : 539044

به گزارش شما و اقتصاد: پیام تبریک رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر

به گزارش شما و اقتصاد: متن پیام به بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س)، دخت نبی اکرم (ص) امروز به عنوان الگوی زنان و بالاتر از آن، الگوی همه ی آزاد مردان و حق طلبان شناخته می شود. نام گذاری روز میلاد آن بانوی بی همتا به عنوان روز مادر  و روز زن، اتفاقی شایسته است که از یک سو اهمیت مقام رفیع مادران و زنان را یاد آور است و از سویی دیگر اهمیت ضرورت توجه به آموزه های اخلاقی و منش فردی و اجتماعی بانوی بزرگ دو عالم "حضرت فاطمه (س) و جایگاه ارزنده زن و مادر در فرهنگ اسلامی است.

بی شک مسیر رشد، توسعه و پویایی یک جامعه از رشد و بالندگی زنان آن جامعه می گذرد و در این میان نقش و  مشارکت موثر بانوان در زمینه پیاده سازی قواعد رشد و توسعه در صنعت پتروشیمی به عنوان یکی از مهمترین بخش های اقتصادی کشور به خوبی نمایان است.

 اینجانب ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت بانوی بزرگ اسلام، این میلاد فرخنده را که در تقارن با چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی است، به تمامی بانوان ایران زمین به ویژه بانوان فعال در حوزه صنعت در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تبریک و تهنیت عرض می کنم . ضمن تقدیر از خدمات ارزنده و شایسته‌ بانوان همکار، امیدوارم همچون گذشته با دلی سرشار از مهر و معنویت و اخلاص، در خدمت به جامعه، منشاء اقدامات مهم و موثر باشند.

 

سید امید شهیدی نیا رئیس هیات مدیره سازمان و مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: