دستاورد پتروشیمی کارون در سال ۱۳۹۹

رکورد تولید و افزایش ۳۵ درصدی تولید نسبت به سال گذشته/تنوع سبد محصول و توسعه بازارهای داخلی و صادراتی

 رکورد تولید و افزایش ۳۵ درصدی تولید نسبت به سال گذشته/تنوع سبد محصول و توسعه بازارهای داخلی و صادراتی
کدخبر : 540642

به گزارش شما و اقتصاد: مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون افزایش تولید را وابسته به میزان خوراک دریافتی دانست و گفت: اگر شرکت با محدودیت خوراک مواجه نباشد پتانسیل افزایشی چشمگیر در تولید سال آینده خود دارد./ با اجرایی شدن پروژه هایکو تولید در سال ۱۴۰۱ جهشی قابل‌توجه دارد.

به گزارش شما و اقتصاد:  علیرضا صدیقی‌ زاده رونمایی‌های کارون در سال ۱۳۹۹ را موجب تنوع تولید در این شرکت دانست و گفت: در لیست محصولات کارون تاکنون تنها دو محصول TDI و MDI وجود داشتند اما در حال حاضر چهار محصول داریم و تلاش می‌کنیم در سال آینده پنج گردیدی که امسال رونمایی کردیم را به سبد محصول اضافه کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم در سال آینده و با دریافت مجوزهای لازم از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت بتوانیم این محصولات را از طریق بورس و بر روی تابلوی بورسی به فروش برسانیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ محصولی بدون بازاریابی رونمایی نشده‌اند گفت: تحقیقات بازار، جمع‌آوری اطلاعات از گمرک جمهوری اسلامی برای واردات، تهیه نمونه خارجی، تولید آزمایشگاهی، تولید نمونه تجاری، تبادل اطلاعات با مشتریان برای رسیدن به محصول موردنظر قطعی و درنهایت تجاری‌سازی مسیری است که پتروشیمی کارون پیش از رونمایی هر محصولی آن را به‌طور دقیق طی می‌کند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون TDI, MDI و آنیلین را اصلی‌ترین محصولات صادراتی شرکت دانست و گفت: تصمیم داریم تا در سال آینده نیترو بنزن را به‌عنوان مهم‌ترین محصولی که در صنایع دارویی مصرف می‌شود به سبد صادرات اضافه کنیم.

صدیقی زاده محدودیت‌های موجود در حمل‌ونقل ایزوسیانات و بالا بودن هزینه را دلیلی دانست که بازارهای هدف خارجی این شرکت از میان کشورهایی که راه زمینی دارند انتخاب شوند و افزود: عراق، ترکیه، آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان، روسیه، پاکستان و افغانستان کشورهایی بودند که در سال ۱۳۹۹ به آن‌ها صادرات داشتیم.

این مقام مسئول با اشاره به صادرات به چین و هندوستان از مسیر دریایی ادامه داد: سیاست اصلی شرکت پتروشیمی کارون بر اساس مصرف ارز کمتر در داخل و ارزآوری بیشتر برای کشور است که تلاش می‌کنیم تا میزان هر دو را در سال آینده به مبلغی چشمگیر تبدیل کنیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون در پایان دلیل اصلی موفقیت در شرکت را داشتن کار تیمی خوب دانست و گفت: بخش‌های مختلف دست‌به‌دست هم دادند که تبدیل به کار تیمی موفق در شرکت شد و این نتایج به بار نشست.

روابط عمومی شرکت پتروشیمی کارون

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: