نورمحمد پناهی:

نصب سه توربورکمپرسور توسط پناه صنعت پارت در پتروشیمی گچساران

نصب سه توربورکمپرسور توسط پناه صنعت پارت در پتروشیمی گچساران
کدخبر : 541637

به گزارش شما و اقتصاد: در آغازین روزهای سال تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها توسط شرکت پناه صنعت پارت ، نصب سه دستگاه توربورکمپرسور در پتروشیمی گچساران با موفقیت انجام شد.

به گزارش شما و اقتصاد: نورمحمد پناهی، رییس هیات مدیره پناه صنعت پارت با اعلام این خبر افزود: این دستگاه ها توربوکمپرسور با بالاترین درجه حساسیت و دقت هسنتد که با تمام متعلقات در سخت ترین موقعیت مکانی سایت به وزن بالغ بر ۸۳۰ تن  نصب شده اند.همچنین برج سه قسمتی (T-۱۴۰۳ (C۲ Splitter  نیز به وزن ۵۳۷ تن، قطر ۷ متر و ارتفاع ۶۵ متر در روزهای جاری در سایت فرآیندی شرکت پتروشیمی گچساران با استفاده از جرثقیل پیشرفته با ظرفیت ۱۰۰۰ تن و با رعایت کامل الزامات ایمنی نصب شد.

وی افزود : پناه صنعت پارت به عنوان مجری عملیات ساختمان و نصب فاز فرآیند واحد الفین و مجری    EPC فاز سرویس های جانبی پروژه پتروشیمی گچساران است که با بهره گیری از توان علمی منابع انسانی خویش ده ها پروژه دیگر را در دست اجرا و مطالعه دارد.

رییس هیات مدیره پناه صنعت پارت با اشاره به تخصص و توانایی بالای مدیران و متخصصان این شرکت برای ارتقاء کیفیت خدمات رسانی صریح کرد: با لطف خدا و بهره گیری از منابع انسانی متخصص تا کنون با تامین تجهیزات عملیات ساختمانی ، نصب و ارائه خدمات یکپارچه با تجربه اجرایی ده ها پروژه مهم فعالیت داشته ایم و از این رو پرونده پرباری داریم.

شایان ذکر است که با راه اندازی شرکت پتروشیمی گچساران به میزان یک میلیون تن اتیلن به ظرفیت تولید اتیلن کشور افزوده خواهد شد که موعد راه اندازی این پروژه پایان سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

روابط عمومی شرکت پناه صنعت پارت

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: