همزمان با روز روابط عمومی:

ادامه راه فجر انرژی به سوی روابط عمومی نوین با ۱۰۵ اقدام گوناگون در سال ۹۹

ادامه راه فجر انرژی به سوی روابط عمومی نوین با 105 اقدام گوناگون در سال 99
کدخبر : 542301

به گزارش شما و اقتصاد: روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس در سال 99 بیش از 105 اقدام سازمان یافته در حوزه ارتباط با مخاطبان درون و برون سازمان اجرا کرده است.

به گزارش شما و اقتصاد: روابط عمومی کارکرد ارتباط هر سازمان با ذی نفعان و زبان گویای سازمان ها است؛ روابط عمومی در اصل مجموعه‌ای از اقدامات حساب ‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباطات مؤثر و هدفمند با گروه‌های درون و بیرون سازمان، انجام می‌دهد.  

روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس مطابق با چشم انداز و اهداف این شرکت و در قالب برنامه جامع سالانه که هر ساله بازنگری و تعیین بودجه می شود، ۱۰۵ اقدام سازمان یافته در حوزه های مختلف ارتباطات با مخاطبان اجرا کرده است.

این واحد در سال ۱۳۹۹ فعالیت هایی در حوزه تولید محتوای رسانه ای، تهیه و تنظیم اخبار، انتشارات، مبارزه با کرونا، آگهی ها مسئولیت اجتماعی و... انجام داده است. روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس با تولید بیش از ۳۵ محتوای تصویری و تهیه و تنظیم بیش از ۴۰ خبر رکورد جدیدی در تولید محتوای رسانه ای ثبت کرده است. همچنین این واحد چند صد قاب به یاد ماندنی گوناگون از نقاط مختلف شرکت خود ثبت کرده و چند ده طرح گرافیکی هنری را طراحی کرده است.

این واحد با تهیه گزارش های پایداری و ثبت آن در پایگاه جهانی GRI توانست در سال ۹۹ دومین تندیس طلایی مسئولیت اجتماعی خود را نیز کسب کند؛ همچنین روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس با برنامه ریزی مدون، طرح توانمند سازی مشاغل و حرفه های مرتبط را تهیه و اجرا کرده است؛ حمایت از رسانه های منطقه بخشی از این طرح توانمند سازی بوده که به صورت سالانه برنامه ریزی و اجرا می شود.

روابط عمومی شرکت فجر همانند سال های گذشته با هماهنگی با صنایع پتروشیمی خلیج فارس و با  برنامه ریزی  زمینه حضور و گفتگوی اثربخش  ذی نفعان شرکت فجر انرژی خلیج فارس را در نمایشگاه حمایت از ساخت داخل فراهم کرده است. همچنین روابط عمومی فجر به نمایندگی از این شرکت در ۲ طرح حمایتی از منطقه، هلدینگ خلیج فارس مشارکت کرده است. این دو طرح شامل همکاری و تامین مالی طرح حمایت از کارآفرینی و اشتغال زایی در شهرستان بندرماهشهر و مشارکت در طرح تاسیس و استقرار کانون های تحکیم و تعالی خانواده بوده است.

این بخشی از فعالیت های واحد روابط عمومی شرکت فجر انرژی در حوزه ارتباطات برون سازمان است؛ این واحد در کنار این فعالیت ها در حوزه ارتباطات درون سازمانی نیز فعال بوده است بطوری که در سال ۹۹ بیش از ۶۲۶ پیام اعم از اطلاع رسانی اخبار داخلی شرکت، پیام تبریک به همکاران، پویش شکرداشته ها، طرح یک دقیقه مطالعه، برگزاری مسابقات متعدد و تصاویر در حال کار همکاران در شبکه داخلی این شرکت(روزتاب) منتشر شده که در مجموع این محتواها بیش از ۷۹ هزار بازدید در درون سازمان داشته است.

روابط عمومی این شرکت با راه اندازی پویش شکر داشته ها در قالب فیلم کوتاه، نماهنگ، موشن گرافی و... به دنبال ترویج فرهنگ سازنده و مثبت اندیشی در ذهنیت کارکنان است.

بامداد نشریه داخلی شرکت فجر انرژی خلیج فارس که نامش مانند روزتاب مترادف نام فجر است، توسط روابط عمومی فجر انرژی تهیه و منتشر می شود؛ این نشریه که در حال سپری کردن سال هفتم نشر خود است در جشنواره روابط عمومی جایزه برتر انتشارات را کسب کرده بود. نشریه بامداد در سال گذشته ۴ شماره منتشر کرده بود.

در کنار آن روابط عمومی شرکت فجر به منظور شناخت دغدغه کارکنان و پاسخ صحیح به دغدغه ها و پرسش های آنها در چندین مورد برنامه های ارتباط دوسویه با کارکنان تحت عنوان دیدار یار برگزار کرده است؛ "دیدار یار" در اصل بازدید روسای میانی این شرکت از واحد های مختلف و نشستن پای صحبت های کارکنان شرکت فجر انرژی خلیج فارس بوده است.

فرهنگ سازمانی و بسط هویت سازمانی از دیگر فعالیت های مهم شرکت فجر انرژی بوده که روابط عمومی در این بخش همکاری با دیگر بخش ها داشته است؛ روابط عمومی فجر در این زمینه اقداماتی در جهت نمودهای بصری شرکت انجام داده است.

همچنین این واحد در یک کار تیمی در قالب شورای فرهنگی شرکت، تعریف و پیاده سازی فرهنگ سازمانی مطلوب را به پیش برده است.  هدف از این پروژه که با محوریت مرکز پژوهش و توسعه شرکت فجر انرژی خلیج فارس پیش میرود، شناخت فرهنگ سازمانی  موجود  و تعیین فرهنگ سازمانی ایده آل برای شرکت است.

این واحد با  ادامه و تحکیم رویکرد شبکه سازی،  تلاش برای همگرایی و همسویی با هدف خلق جامعه عقلانی، در سطوح تخصصی، منطقه ای و ملی بوده است . به عنوان مثال در تاسیس و همچنین پیشرفت فعالیت های مجمع روسای روابط عمومی شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در مدت ۱۱ سال نقش به سزایی داشته است.

روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: