برای اولین بار اتفاق افتاد؛

استفاده از حمل‌ و نقل ریلی برای انتقال خوراک تولید در شرکت نفت ایرانول

استفاده از حمل‌ و نقل ریلی برای انتقال خوراک تولید در شرکت نفت ایرانول
کدخبر : 542794

به گزارش شما و اقتصاد: معاون بازرگانی شرکت نفت ایرانول از ورود اولین محموله ریلی لوبکات به این شرکت خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد: محمد مهدی عزیزی معاون بازرگانی شرکت نفت ایرانول با اعلام این خبر گفت: با دستور و حمایت مدیریت ارشد شرکت برای اولین بار، شرکت نفت ایرانول موفق شد لوبکات خریداری شده از پالایشگاه نفت بندر عباس را با استفاده از خطوط ریلی به مجتمع ظرفسازی ایرانول در تهران انتقال دهد.

وی تصریح کرد: به منظور رفع مشکلات مربوط به حمل‌ونقل جاده‌ای و محدودیت‌های منع تردد در پاندمی کرونا، کاهش ترافیک جاده‌ای، افزایش بهره‌وری و سرعت انتقال و همچنین کاهش هزینه‌های حمل و نقل در دراز مدت، شرکت نفت ایرانول برای اولین بار در کشور اقدام به استفاده از خطوط ریلی جهت حمل لوبکات از بندر عباس به مجمع ظرفسازی خود نمود.

عزیزی افزود: در حال حاضر با افتتاح این خط ۲۵ درصد از لوبکات خریداری شده از پالایشگاه بندرعباس از این طریق حمل می‌گردد که امیدواریم با همکاری بیشتر پالایشگاه بندر عباس و بهبود فرآیندها، بتوانیم در آینده حجم بیشتری از خوراک تولیدی و لوبکات خریداری شده را از این طریق انتقال دهیم و شرکت نیز از مزایای چشمگیر این طرح بیشتر بهره‌مند گردد.

این تدبیر شکل گرفته که با همکاری کلیه ارکان شرکت صورت گرفته است در راستای مانع زدایی از مشکلات تولید و تحقق شعار سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: