گسترش همکاری های اسپک و پیدمکو

گسترش همکاری های اسپک و پیدمکو
کدخبر : 542936

به گزارش شما و اقتصاد: مدیران عامل شرکتهای مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی و شرکت اسپک با امضای تفاهم نامه ای برگسترش همکاری های مشترک در حوزه خدمات مهندسی و بازرگانی به منظور تامین کالاها و تجهیزات صنعت پتروشیمی با رویکرد هم افزایی و مدیریت تخصصی با تجمیع تقاضاها به منظور بهره گیری از توان ساخت داخل تاکید کردند.

به گزارش شما و اقتصاد: آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان شرکت های پیدمکو و اسپک صبح امروز سه شنبه (۱۸ خردادماه)  با حضور آقایان بابابی و اسم خانی مدیران عامل دو شرکت برگزار شد.

آمادگی پیدمکو برای استفاده از ظرفیت های همکاری مشترک با اسپک

صفرعلی بابایی مدیرعامل پیدمکو در این آیین بیان کردند: هم افزایی و همکاری های آتی منجر به شتاب در روند توسعه صنعت پتروشیمی کشور خواهد شد و در این مسیر شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی به دلیل دارا بودن زیر ساخت های مطلوب در صدد است تا به منظور هم افزایی از قابلیتهای شرکت اسپک بهره مند شود.

وی همچنین تصریح کردند: فعالیت های مختلف مهندسی و ساخت داخل سبب می شود تا از ظرفیت های موجود در داخل کشور به بهترین شکل استفاده شود و امضای تفاهم نامه امروز نیز در راستای همکاری های آتی و استفاده اثر بخش از قابلیتهای اسپک بعنوان یک شرکت همگروه با رویکرد هم افزایی خواهد بود.

 بابایی در ادامه اعلام نمودند: هم افزایی منجر به ایجاد ارزش افزوده بیشتری می شود و پیدمکو با توجه به تجربه خود در طرح های مختلف به دنبال آن است که از ظرفیت های داخلی و شرکتهای تخصصی موجود در صنعت پتروشیمی بیش از گذشته استفاده کند.

همچنین، آقای اسم خانی مدیرعامل محترم شرکت اسپک در این مراسم با اشاره به ظرفیت های بالای همکاری میان دو شرکت اظهارکرد: اسپک با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان و فعالیت حرفه ای در بومی سازی و تامین تجهیزات و مواد شیمیایی بعنوان یک سرمایه ملی این آمادگی را دارد تا در روند توسعه این صنعت با مدیریت تامین تخصصی تجهیزات و مواد اساسی صنعت پتروشیمی، ضمن پاسخگویی متمرکز و هدفمند به نیاز طرحها و پروژه ها، سهم تولید داخل را نیز گسترش دهد و با به کارگیری از زیرساختها و پتانسیل ارزشمند اسپک، با مدیریت فناوری و انتقال دانش فنی برای بومی سازی پکیج های مهم طرحهای پیش روی پتروشیمی بطور جدی نقش آفرین باشد.

وی افزود: افزون بر وجود یک زنجیره تامین کار آمد، روند قابل قبولی از بومی سازی نیازهای پتروشیمی ها در اسپک ایجاد شده است و آماده هرگونه همکاری و تعامل با هدف حمایت از تولید داخل و کاهش واردات هستیم.

نیپنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: