گام دیگر هلدینگ خلیج فارس برای اشتغال زایی زندانیان و خانواده‌های آن‌ها با افتتاح کارگاه تولید پارچه‌های نخی و البسه

گام دیگر هلدینگ خلیج فارس برای اشتغال زایی زندانیان و خانواده‌های آن‌ها با افتتاح کارگاه تولید پارچه‌های نخی و البسه
کدخبر : 543179

کارگاه تولید پارچه‌های نخی دستباف و تولید کارگاهی انواع البسه در راستای پروژه‌های خرسندساز و اشتغال محور گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با مشارکت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ماهشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شما و اقتصاد: در این مراسم که با حضور مسئولان شهرستان ماهشهر از جمله نماینده مردم ماهشهردر مجلس شورای اسلامی، دادستان،فرماندار و مدیرعامل منطقه ویژه برگزار شد، دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر، اظهار داشت: این کارگاه با کمک مالی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال و با پشتیبانی شرکت عملیات غیرصنعتی راه‌اندازی و افتتاح شده است. 

مهدی محمدی افزود: این کارگاه باعث اشتغال‌زایی برای ۱۸ نفر شده که ۱۰ نفر آنان خانواده زندانیان هستند و در این کارگاه مشغول به کار شده‌اند و ۸ نفر زندانی نیز به دوخت و دوز پارچه‌های تولید شده در این کارگاه اشتغال خواهند داشت. 

در این مراسم همچنین فریدون بندری، سرپرست فرماندار ماهشهر با تشکر از دادستان و انجمن حمایت از زندانیان، خاطر نشان کرد: از گروه صنعت «صنایع پتروشیمی خلیج فارس»که در راه‌اندازی این کارگاه مشارکت کرد و با انجام پروژه‌های خرسندساز سعی در رفع مشکلات شهری ماهشهر با محوریت اشتغال زایی دارد، تشکر می‌کنم.

IMG-20210617-WA0014

IMG-20210617-WA0020

IMG-20210617-WA0019

IMG-20210617-WA0017

روابط‌ عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: