با حضور مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران برگزار شد:

مراسم تجلیل از پزشکان مرکز سلامت

مراسم تجلیل از پزشکان مرکز سلامت
کدخبر : 545078

به گزارش شما و اقتصاد: مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران از پزشکان و کادر درمان این شرکت تجلیل کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران، از پزشکان مرکز سلامت شرکت پالایش نفت تهران تجلیل شد.

 در این مراسم مهندس آرمان فر ضمن تبریک این روز با اشاره به عملکرد فوق‌العاده کمیته سلامت در جهت صیانت از سلامت کارکنان و خدمت رسانی بهینه به آنان گفت: یکی از الطاف خداوند متعال به پزشکان این است که اجازه درمان اشرف مخلوقات خود را به آنان داده است.

کارکنان شرکت پالایش نفت تهران نیز قدردان تلاش مسئولانه پزشکان، پرستاران و تمامی کارکنان زحمتکش مرکز سلامت در روزهایی مبارزه با بیماری کرونا بوده و خاطره این خدمات انسان دوستانه را در قلب و ذهن خود گرامی خواهند داشت.

امیدوارم مشارکت آگاهانه کارکنان شریف شرکت برای همکاری با مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه بهداشت و سلامت، روند مقابله موفق و ریشه کنی ویروس کوید ١٩ و بیماری کرونا را در این مجموعه نفتی تسریع کند.

وی به جایگاه والای پزشکان در جامعه اشاره کرد وگفت: حرکت در مسیر توسعه پایدار از مهم ترین اهداف شرکت پالایش نفت تهران می باشد که این مهم نیازمند آسایش و آرامش روانی و جسمی کارکنان می باشد.

به شخصه از زحمات دکتر ضرغام و مجموعه مرکز سلامت شرکت که به صورت شبانه روز در حال تلاش و خدمت رسانی به همکاران بوده و باعث اطمینان خاطر کارکنان شرکت هستند تشکر و قدردانی می نمایم.

مراسم تجلیل از پزشکان مرکز سلامت شرکت پالایش نفت تهران در حالی برگزار شد که هم اکنون جمعی از کادر درمانی این مرکز در حال واکسیناسیون کارکنان شرکت و خدمت رسانی به همکاران خود می باشند.

روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: