شرکت پناه صنعت پارت/

پتروشیمی گچساران صاحب پل جدید شد

 پتروشیمی گچساران صاحب پل جدید شد
کدخبر : 545675

به گزارش شما و اقتصاد: رئیس هیئت‌مدیره شرکت پناه صنعت پارت از اتمام کار ساخت و نصب پل پتروشیمی گچساران به عرشه ۴۸ و عرض ۱۲ متر خبر داد. این پل در جهت تکمیل خط دوم جاده ورودی این شهرستان احداث شد.

به گزارش شما و اقتصاد: نورمحمد پناهی تصریح کرد: ازآنجایی‌که پل قدیمی جوابگوی تردد تجهیزات سنگین نبود این اقدام صورت گرفت و با احداث این پل اکنون حمل تجهیزات سنگین تا وزن ۱۰۰۰ تن امکان‌پذیر است.

وی اذعان داشت: پل جدید ۱۲ متر است و وزن عرشه ۳۸۰ تن شامل ۳ تیر v شکل احداث شده که ارتفاع آن از کف رودخانه ۱۲.۵ متر است

پناهی تصریح کرد: عملیات اجرایی پل پتروشیمی گچساران دو ماه و نیم به اتمام رسید که در نوع خود به لحاظ فناوری، مشخصات فنی، سرعت عمل و اجرا و کیفیت بی‌نظیر است.

وی افزود: خداوند تبارک‌وتعالی را شاکریم که در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»، با برنامه راهبردی، شفافیت و تکیه بر سرمایه انسانی متخصص و متعهد مهندسین و مدیران پناه صنعت پارت یک مسیر برنامه‌ریزی‌شده را طی کرده و می‌توانیم نقش محوری در توسعه و آبادانی کشور ایفا نماییم.

پناهی یادآور شد: امروز اوج بالندگی و خودکفایی را در سطح کشور شاهد هستیم و یکی از اهداف اصلی ما در پروژه‌ها ایجاد اشتغال و ترویج کارآفرینی ضمن ایجاد فرصت مناسب جهت نقش‌آفرینی پناه صنعت پارت در کشور است که موجب بهره گرفتن از توان متخصصان و سرمایه نیروی انسانی و بومی می‌باشد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: