به میزبانی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛

برگزاری نمایشگاه و همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری حوزه انرژی IFEEX ۲۰۲۱ در جزیره کیش

برگزاری نمایشگاه و همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری حوزه انرژی IFEEX 2021 در جزیره کیش
کدخبر : 546386

نمایشگاه و همایش فرصت های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، با عنوان رویداد IFEEX 2021 از تاریخ 3 لغایت 5 آبان ماه به میزبانی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش شما و اقتصاد: این رویداد با هدف کمک به رشد اقتصاد ملی، توجه بیشتر به موضوع دیپلماسی اقتصادی، تقویت پیشران های اقتصادی کشور و با محوریت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و مشارکت کلیه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، شرکت های فعال بخش دولتی و خصوصی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پارک های علم و فناوری و صاحبنظران اقتصادی برگزار می شود.

 تعادل بخشی در رابطه بخش انرژی با مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، تسهیل زمینه های صادرات انرژی و کالاهای نهایی مرتبط با حوزه نفت و گاز، ایجاد ارزش افزوده و جذابیت های لازم برای کلیه ذی نفعان این صنعت بزرگ و راهبردی و همچنین افزایش مطلوب برای سرمایه گذاران خارجی را می توان از دیگر اهداف برگزاری این رویداد نام برد.

این نمایشگاه به منظور لزوم و تطابق فعالیت مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با اهداف کلان و بالادستی و تحقق رویکرد «اقتصاد دریامحور» مورد تایید مقام معظم رهبری و تقویت فعالیت های حوزه مهم انرژی، بازشناسی ظرفیت های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، معرفی فرصت های سرمایه گذاری، بومی سازی و رشد توان داخلی، ارائه توانمندی های بازارهای مالی در تامین مالی برای اجرای طرح های جدید برگزار می شود.

افزایش کارآمدی و بهره وری و ایجاد ارزش افزوده در تولیدات حوزه انرژی، تقویت رویکرد صادرات محور، تسهیلگری در فعالیت های مرتبط با انرژی های تجدید پذیر و تجدید ناپذیر، توسعه مبتنی بر الزامات زیست محیطی و تقویت نقش و جایگاه شرکت های دانش بنیان از دیگر اهداف و برنامه های این رویداد است که به منظور ترسیم راهبردهای نو و فعالیت های آتی در این حوزه به آن توجه شده است.

نگاه جامع و کلان همراه با حضور تمامی ذینفعان این زیست بوم در سال «حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» ضرورت مهمی است که برگزارکنندگان رویداد به آن نظر داشته و دستیابی به دستاوردهای قابل توجه در این عرصه راهبردی را انتظار دارند.

163394667101230900

گفتنی است؛ در این رویداد علاوه بر بخش نمایشگاهی، ده ها پنل، سخنرانی و نشست علمی و تخصصی نیز برگزار می شود.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این رویداد تخصصی به نشانی www.IFEEX.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 88179790-021 (مجری برگزاری رویداد) تماس حاصل نمایند.

فرینا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: