طی ۲۸ روز کاری و با رعایت کاملا پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد:

تعمیرات اساسی واحد های آیزوماکس جنوبی ،هیدروژن و گوگرد سازی شرکت پالایش نفت تهران

تعمیرات اساسی واحد های آیزوماکس جنوبی ،هیدروژن و گوگرد سازی شرکت پالایش نفت تهران
کدخبر : 546476

رئیس تعمیرات و نگهداری شرکت پالایش نفت تهران از آغاز تعمیرات اساسی واحد های آیزوماکس جنوبی ،هیدروژن و گوگرد سازی شرکت پالایش نفت تهران خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد: محمد علی هاشمی با اعلام این خبر گفت: تعمیرات اساسی واحدهای آیزوماکس جنوبی ، هیدروژن و گوگرد سازی شرکت پالایشگاه نفت تهران علیرغم شرایط خاص حاکم بدلیل شیوع کرونا و الزام به رعایت دستورالعمل های بهداشتی خاص از یکشنبه ۲۵ مهر آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در تعمیرات اساسی واحدآیزوماکس جنوبی که به مدت ۲۸ روز کاری به طول خواهد انجامید ۱۰۲ دستورکار ارجاعی به اداره تعمیرات اجرا خواهد شد. همچنین در تعمیرات اساسی واحد هیدروژن ۴۴ دستورکار و در تعمیرات اساسی واحد گوگرد سازی ۲۲ دستور کار انجام خواهد شد. علاوه بر آن تعمیرات اساسی واحد های آب ترش ۲ و آمین جنوبی نیز انجام خواهد شد.

علی هاشمی پیرامون مهم ترین اهداف و برنامه های اداره تعمیرات در این تعمیرات اساسی اظهار داشت: تعویض فن های هوایی E-۴۳۴، تعمیرات اساسی حوضچه مذاب گوگرد، تعمیرات اساسی کوره h-۸۰۱، تعمیرات اساسی کوره های ایزوماکس و همچنین تخلیه و شارژ کاتالیست راکتورهای واحد ایزوماکس و گوگرد سازی ۲ را می توان از مهم ترین اقدامات در تعمیرات اساسی پیش رو برشمرد.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت کار و رعایت کلیه الزامات ایمنی و بهداشتی تمامی نیروهای حاضر در تعمیرات اساسی، دوره‌های آموزشی OSHA و معاینات دوره‌ای لازم را خواهند دید و به صورت ۲۴ ساعته در دو نوبت کاری تعمیرات اساسی مذکور را اجرا خواهند نمود.

رئیس اداره نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت تهران تداوم تولید، جلوگیری از خرابی‌ها، افزایش عمر تجهیزات و کاهش ضریب خطرپذیری واحدها را دلایل اصلی انجام تعمیرات اساسی واحد های پالایشی توصیف کرد و گفت: تعمیرات اساسی که در پالایشگاه‌های نفت از جمله پالایشگاه نفت تهران انجام می‌شود،  تعمیرات پیشگیرانه است، به‌گونه‌ای که با افزایش ضریب ایمنی، خللی در فرآیند تولید آنها ایجاد نشود. امیدوارم با تلاش و کوشش کلیه همکاران، تعمیرات اساسی ایمن، با کیفیت و بدون حادثه داشته باشیم.

گفتنی است واحد آیزوماکس جنوبی شرکت پالایش نفت تهران با ظرفیت ۱۷هزار بشکه در روز، آیزوفید حاصل از برج تقطیر در خلاء را به محصولات میان تقطیر، بنزین و گاز مایع تبدیل می کند.




پالایش نفت تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: