پتروشیمی شازند/

افتتاح اولین خانه هلال صنایع بزرگ صنعتی کشور در شرکت پتروشیمی شازند

افتتاح اولین خانه هلال صنایع بزرگ صنعتی کشور در شرکت پتروشیمی شازند
کدخبر : 546653

با حضور مدیرعامل پتروشیمی شازند و مسئولین هلال احمر استان مرکزی و جمعی از همکاران داوطلب، اولین خانه هلال صنایع بزرگ صنعتی کشور در شرکت پتروشیمی شازند افتتاح شد.

به گزارش شما و اقتصاد: در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی شرکت پتروشیمی شازند، اولین خانه هلال احمر صنایع بزرگ صنعتی کشور روز دوشنبه ۲۶ مهر ماه با حضور مهندس ولدخانی مدیرعامل پتروشیمی شازند، دکتر محمودی مدیرعامل جمعیت هلال احمر و جمعی از مدیران شرکت و هلال احمر استان مرکزی با هدف مشارکت و توسعه خدمات عام‌المنفعه و همچنین آموزش‌ نیروهای امداد و نجات افتتاح گردید.

WhatsApp-Image-2021-10-19-at-8.18.26-PM

پتروشیمی شازند؛ پیشگام در تحقق مسئولیت های اجتماعی

در آیین افتتاحیه خانه هلال احمر پتروشیمی شازند مهندس ولدخانی ضمن قدردانی از تلاش های جمعیت هلال احمر در خصوص صدور مجوز راه اندازی خانه هلال طی سخنانی اظهار داشتند: این شرکت به عنوان یک برند جهانی در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی خود، همواره در ارائه خدمات به تمامی هموطنان عزیز به ویژه مردم شریف شهرستان شازند و استان مرکزی پیشگام و تاثیرگذار بوده است و به خود می بالد و در جهت تحقق این هدف ارزشمند، همواره همکاری، مشارکت و تعاملات سازنده ای را با همه نهادها و سازمان ها خصوصاً با جمعیت هلال احمر استان مرکزی داشته است.

ایشان در خصوص افتتاح خانه هلال احمر در شرکت پتروشیمی شازند یادآور شدند: این شرکت در بسیاری از مواقع خصوصاً در شرایط بحران، به دانش تخصصی، تجارب و توانایی های جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیاز دارد و امیدواریم ضمن استقرار خانه هلال در این شرکت، این همکاری ها ارتقاء یابد و همانطور که در فاز اول، بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان به صورت داوطلبانه به عضویت این جمعیت درآمده اند ، پیش بینی می گردد در فراخوان های بعدی، این تعداد به ۱۰۰۰ نفر افزایش یابد که در آینده دوره های متنوع امداد و نجات را آموزش دیده و آماده برای ایفای نقش در شرایط ویژه باشند.

در این مراسم دکتر محمودی مدیرعامل جمعیت هلال استان مرکزی نیز طی سخنانی ضمن تشکر از مساعدت ها و همکاری سازنده شرکت پتروشیمی شازند در مشارکت طرح ها و برنامه های این جمعیت عنوان نمود: یکی از اهداف راه اندازی خانه های هلال در سطح استان مرکزی، ترویج فرهنگ کمک به همنوع، مساعدت به تسکین آلام بشری و گسترش آموزش های مورد نیاز برای نیروهای داوطلبان می باشد.

ایشان یادآور شد: خوشبختانه در حال حاضر ۲۴۷ خانه هلال در سطح کشور فعال می باشند و جای خوشبختی است که برای اولین بار در سطح صنایع بزرگ کشور ، شرکت پتروشیمی شازند موفق گردیده به عنوان الگویی برای کل صنایع بزرگ کشور این مهم را که افتتاح و بهره برداری از خانه هلال می باشد را به منصه ظهور برساند.

‌‌مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ضمن بیان تاثیر و اهمیت آموزش های داوطلبان اظهارداشت: با افتتاح خانه هلال در این شرکت، مسئولیت های هلال احمر استان بیشتر خواهد شد، زیرا لازم است با سعی و تلاش مضاعف از ظرفیت های داوطلبان در این خانه بهره مند شویم. همچنین در مرحله اول درصدد ارائه آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برای کارکنان شرکت پتروشیمی شازند هستیم و در فازهای بعدی نیز برای خانواده های کارکنان این دوره های آموزش را استمرار خواهیم داد تا دانش و سطح آگاهی و آمادگی آنان برای مقابله در شرایط بحران افزایش یابد.

4_2

امضای تفاهم نامه همکاری میان جمعیت هلال احمر استان مرکزی و شرکت پتروشیمی شازند

شایان ذکر است در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی شرکت پتروشیمی شازند و ترویج فرهنگ خیرخواهانه از سوی جمعیت هلال احمر، تفاهم نامه همکاری دوجانبه ای با هدف بهره مندی جمعیت هلال احمر از ظرفیت های بالقوه خیرین و همچنین گسترش و ترویج فرهنگ مشارکت داوطلبانه و خیرخواهانه در بین اعضاء و گروه های داوطلب و ارتقای توان خدمات رسانی بیشتر، به امضای مدیران عامل پتروشیمی شازند و جمعیت هلال احمر استان مرکزی رسید.

5_1

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: