شرکت پالایش نفت تهران/

استاندار تهران در راس هیئتی با حضور جمعی از مسئولین شهری از شرکت پالایش نفت تهران بازدید کرد.

استاندار تهران در راس هیئتی با حضور جمعی از مسئولین شهری از شرکت پالایش نفت تهران بازدید کرد.
کدخبر : 546918

محسن منصوری با حضور در شرکت پالایش نفت تهران ضمن بازدید از پروژه بهینه سازی فرآیند و ارتقای کمی و کیفی کل بنزین تولیدی در قالب پروژه(CCR) به عنوان بزرگترین پروژه زیست محیطی پایتخت،شمال و شمال شرق کشور با آرمان فر مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: در این بازدید مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران با اشاره به اینکه با راه‌اندازی طرح بهینه‌سازی فرآیند و ارتقای کمی و کیفی، امکان تولید بنزین یورو ۵ فراهم می‌شود، گفت: اجرای این طرح باعث رفع مشکلات و معضلات انباشتگی و افزایش ظرفیت خوراک پالایشگاه و در نهایت منجر به افزایش تولید بنزین خواهد شد.

وی افزود:  مهم‌ترین اقدامات اجرای این طرح شامل احداث واحد تصفیه هیدروژنی نفتای سنگین با هدف گوگردزدایی با ظرفیت ۱۶ هزار بشکه در روز، احداث واحد CCR با هدف ارتقای عدد آرام سوزی نهایی پالایشگاه از ۸۷ به ۹۱ با ظرفیت ۱۴ هزار بشکه در روز و احداث واحد اشباع بنزن با هدف کاهش بنزن موجود در بنزین نهایی پالایشگاه با ظرفیت ۲۴ هزار بشکه در روز و احداث واحد اتان زدایی و غیره است.

شایان ذکر است  این طرح در راستای ارتقای کیفیت محیط زیستی فرآورده بنزین تولیدی شرکت، مطابق با استاندارد یورو ۵، افزایش بنزین تولیدی شرکت پالایش نفت تهران به میزان ۱۴ درصد با کیفیت استاندارد یورو ۵ و افزایش سودآوری به میزان برآوردی ۱ دلار به ازای هر بشکه نفت خام دریافتی با تکیه‌بر توان داخلی و با اعتباری ای بالغ بر ۲۰۰میلیون یورو اجرا می‌شود.

در این نشست استاندار تهران ضمن قدردانی از تلاش های کلیه کارکنان شرکت، در خصوص اخذ مجوزهای لازم جهت راه اندازی پروژه های کیفی سازی (RCD) و تخصیص زمین مناسب جهت احداث منازل برای اقشار کارکنان این شرکت در قالب تعاونی جهت رفاه حال آنان که مورد درخواست و تاکید مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران بود قول مساعدت و همکاری داد.

روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: