ارائه دستاوردهای گروه مپنا در بیست و یکمین نمایشگاه صنعت برق ایران

ارائه دستاوردهای گروه مپنا در بیست و یکمین نمایشگاه صنعت برق ایران
کدخبر : 547272

به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه، با توجه به شرایط ویژه ناشی از همه‌گیری کرونا، امکان حضور در این رویداد، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم بود.

به گزارش شما و اقتصاد:  رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق گفت: این دوره از نمایشگاه تخصصی- بین‌المللی صنعت برق ایران که با حضور علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو از روز جمعه هفتم آبان‌ماه با مشارکت ۲۸۴ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به ‌کار کرده بود، شروعی دوباره برای رفع موانع تولید به‌شمار می‌آید.

“علی‌اکبر کاظمی” افزود: بر اساس آخرین اطلاعات، مجموع بازدیدکنندگان از این نمایشگاه به ۳۵ هزار نفر رسید که در مقایسه با سال‌ گذشته، افزایش بیش از دو برابری داشته است.

گروه مپنا نیز به منظور معرفی بیشتر دستاوردها، افزایش سطح همکاری با شرکت‌های دست‌اندرکار در صنایع مرتبط و نیز اطلاع‌رسانی دربارۀ آخرین فنآوری‌های موجود از جمله قابلیت‌های مپنا در احداث نیروگاه‌های جدید اعم از نیروگاه‌های بزرگ و کوچک، تولید پراکندۀ برق و آب، توربین‌های بادی و انرژی‌های پاک، برقی‌سازی و …، در سالن خلیج فارس نمایشگاه برق حضور داشت.

همچنین شرکت‌ مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) و شرکت تولید اتوبوس برقی پارسان (شرکت مشترک گروه مپنا و گروه تولیدی و صنعتی عقاب افشان) نیز فناوری‌های خودروهای الکتریکی خود از جمله پیکاپ الکتریکی مپنا، اتوبوس برقی شتاب، تجهیزات شارژ خودروهای برقی و… را در محوطه فضای باز در میدان تهران نمایشگاه عرضه کردند نمایندگان این گروه، پاسخگو و میزبان بازدیدکنندگان بودند.

بسیاری از متخصصان صنایع برق و آب از جمله وزیر نیرو، برخی از معاونان و مشاورانِ وزیر نیرو، مدیران عامل تعدادی از نیروگاه‌های برق و شرکت‌های مختلف و …در غرفۀ مپنا حضور یافتند و به گفت‌وگو و مذاکره با نمایندگان گروه مپنا نشستند. نمایندگان رسانه‌های گروهی هم با حضور در غرفه مپنا، اقدام به مصاحبه و گفتگو با مدیران گروه با محوریت توانمندی‌ها و دستاوردهای مپنا نمودند.

بیست و یکمین دوره نمایشگاه صنعت برق، در ۱۱ سالن نمایشگاهی در وسعت ۴۰ هزار مترمربع شامل ۱۸ هزار و ۲۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده داخلی برگزار شد.

مپنا نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: