شرکت مبین انرژی خلیج فارس ۱۰ تفاهم‌نامه همکاری با صنعتگران و هنرمندان منطقه امضا کرد

شرکت مبین انرژی خلیج فارس ۱۰ تفاهم‌نامه همکاری با صنعتگران و هنرمندان منطقه امضا کرد
کدخبر : 548185

شرکت مبین انرژی خلیج فارس در حاشیه اولین نمایشگاه توانمندسازی حمایت از کسب و کارهای منطقه عسلویه، ده تفاهم‌نامه همکاری با شرکت‌های مختلف امضا کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: این تفاهم‌نامه‌ها در دو روز نخست برگزاری نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه عسلویه در تأمین نیازهای عمومی و تخصصی شرکت‌های پتروشیمی، به‌منظور استفاده از توانمندی و ظرفیت شرکت‌های صنعتی و همچنین موسسات مختلف فرهنگی با هدف کمک به رشد و توسعه صنایع محلی امضا شد. 

IMG-20211118-WA0069

مهدی فرزانه، مدیرعامل شرکت مبین انرژی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه ها با اشاره به ظرفیت‌های مناسب منطقه و ضرورت استفاده بهینه از آن، گفت: برپایی این قبیل نمایشگاه‌ها یکی از بهترین کارهایی است که بمنظور ایجاد اشتغال پایدار در منطقه صورت پذیرفته است. 

IMG-20211118-WA0067

وی ادامه داد: با اقدامات مناسبی که گروه خلیج فارس به انجام رساند، از یک سو نیازمندی‌های شرکت‌های زیر مجموعه در عسلویه احصاء شده و از سوی دیگر توانمندی موجود در محیط پیرامونی تاسیسات، بررسی شده است و لذا ارتباط این دو با هم، نوید توسعه صنایع متوسط و کوچک منطقه را در پی دارد. 

IMG-20211118-WA0068

در این نمایشگاه که به مدت سه روز به همت گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در منطقه ویژه اقتصادی پارس برگزار شد بیش از ۲۵۰ شرکت محلی و دانش‌بنیان ، محصولات و توانمندی‌های خود در عرصه‌های مختلف را به نمایش گذاشتند.

روابط عمومی شرکت مبین انرژی خلیج فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: