بازدید مدیر عامل شرکت پالایش نفت تهران از پارک علم و فناوری

بازدید مدیر عامل شرکت پالایش نفت تهران از پارک علم و فناوری
کدخبر : 549058

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران جهت تأمین نیازهای فناورانه و بومی سازی اقلام راهبردی از ظرفیت های پارک علم و فناوری پردیس بازدید به عمل آورد.

به گزارش شما و اقتصاد: مهندس آرمان فر مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران به همراه رؤسای خدمات فنی مهندسی، منطقه "ج" و پژوهش و فناوری این شرکت ضمن بازدید از مجموعه شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در پارک علم و فناوری پردیس، پیرامون نحوه همکاری های دوجانبه و تأمین نیازهای فناورانه و بومی سازی اقلام راهبردی شرکت پالایش نفت تهران با این مسئولان این مجموعه بحث و تبادل نظر کرد.

در جریان این بازدید از برخی شرکت های دانش بنیان و مراحل تولید محصولات آنان و همچنین زیرساخت‌های تحقیقاتی این مجموعه بازدید و نشستی با حضور مسئولان فن بازار پارک علم فناوری و هیئت بازدید کننده پالایشگاه برگزار شد که در آن توانایی ها و زمینه همکاری هر دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در خصوص جایگاه و مأموریت ملی پارک فناوری پردیس در توسعه اقتصاد دانش بنیان در صنعت نفت و ظرفیت ها و زیر ساخت های ایجاد شده در زیست بوم فناوری و نوآوری پارک در زنجیره ارزش محصولات پالایشگاه تهران گفتگو به عمل آمد.

بنا بر اعلام محمود نیکبخت رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش نفت تهران، پالایشگاه تهران قبلا به صورت موردی از برخی ظرفیت های پارک جهت تأمین کالاهای مهم از جمله کاتالیست های مورد نیاز خود به صورت فعالیت های پژوهشی مشترک استفاده نموده است که انتظار می رود در آینده نزدیک این سطح همکاری های دوجانبه گسترش یابد.

روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: