بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه یادواره شهدای مدافع حرم در شرکت پالایش نفت تهران

بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه یادواره شهدای مدافع حرم در شرکت پالایش نفت تهران
کدخبر : 552977

مرحله مقدماتی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و شرکت های پالایشی مشمول اصل 44، یادواره شهدای مدافع حرم، بین اعضای خانواده بزرگ شرکت پالایش نفت تهران در روز پنجشنبه ( 28 بهمن ماه) همزمان با سالروز وفات اسوه صبر و مقاومت حضرت زینب (س) به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد: با رویکرد توسعه فعالیت و فرهنگ قرآنی و اشاعه آن، مرحله مقدماتی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، صحیح خوانی در بخش شفاهی و مفاهیم با محوریت کتاب های مفاهیم استاد مسعود وکیل و نیز کتاب دقایقی با قرآن اثر حجت الاسلام و المسلمین قرائتی و رشته نهج البلاغه با محوریت جلد سوم کتاب پیام امام، نوشته آیت ا... مکارم شیرازی در بخش کتبی برگزار شد.

با هدف صیانت از سلامت کارکنان و خانواده هایشان و جلوگیری از فراگیر شدن ویروس کرونا، این دوره از مسابقات با رویکرد آموزشی و ارتقای سطح آموزه های قرآنی همکاران و خانواده ها با حضور ۲۵۰ نفر در قالب ۷ گروه مشتمل بر کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان از پیش دبستانی تا حوزه ودانشگاه به صورت مجازی از طریق درگاه های ارتباطی مخابراتی و اینترنتی برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که با رشد ۱۵ درصدی شرکت کنندگان نسبت به سال قبل برگزار شد، در بخش برادران ۱۳۴ نفر و در بخش خواهران ۱۱۶ نفر با هم رقابت کردند.

۱۱۳ نفر از متسابقین در بخش کتبی(نهج البلاغه و مفاهیم) و ۱۳۷ نفر در بخش شفاهی در این دوره از مسابقات حاضر شدند.

۴ اکیپ داوری در سطح عالی با همکاری دارالقران کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، کار قضاوت این دوره از مسابقات را برعهده داشتند.

گفتنی است ترویج فرهنگ قرآن و عترت و انس خانواده بزرگ شرکت پالایش نفت تهران با قرآن کریم و نهج البلاغه، از اولویت ها و اقدامات فرهنگی روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران بوده که در این خصوص با استفاده از اساتید مجرب قرآنی برنامه های ویژه ای در دست اجرا دارد.

روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: