پالایشگاه نفت تهران/

مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره حراست پالایشگاه تهران و رئیس حراست شهرک انرژی ری

مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره حراست پالایشگاه تهران و رئیس حراست شهرک انرژی ری
کدخبر : 553518

حسین آل حبیب به سمت سرپرست اداره حراست شرکت پالایش نفت تهران و رئیس حراست شهرک انرژی ری منصوب شد.

به گزارش شما و اقتصاد:  آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره حراست شرکت پالایش نفت تهران و رئیس حراست شهرک انرژی ری با حضور ناصر رضا علی رئیس حراست شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، مهندس آرمان فر مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران و تنی چند از مدیران دستگاه های حراستی شهرستان ری, مدیرانی از حراست صنعت نفت، نمایندگان حراست صنایع تولیدی شهرک انرژی ری و کارکنان اداره حراست پالایشگاه تهران برگزار شد.

در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های بی شائبه جواد غلامی رئیس پیشین این اداره، حسین آل حبیب به سمت سرپرست اداره حراست شرکت پالایش نفت تهران و رئیس حراست شهرک انرژی ری منصوب شد.

در خلال این مراسم مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران ضمن تشریح جایگاه حقوقی شرکت به عنوان شرکت خصوصی، سهامی عام، پذیرفته شده در بورس با نماد «شتران» ، روند فعالیت های تولیدی و پروژه های در دست اجرا را تبیین و با اشاره به نقش بالای حراست در یکپارچگی، امیدبخشی و همچنین برقراری نظم در سازمان بیان داشت: رویکرد اداره حراست در سازمان ما، رویکرد تعاملی بوده و همیشه حراست سعی داشته است در جهت تحقق اهداف شرکت گام بردارد.

امیدوارم سرپرست جدید حراست نیز بتواند در انجام کارهای محوله موفق و سربلند باشد.

وی همچنین ضمن قدردانی از تلاش های جواد غلامی رئیس پیشین اداره حراست برای وی در دیگر سنگرهای تولید و خدمت آرزوی توفیق و سربلندی نمود.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم رئیس حراست شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ضمن ابلاغ حکم رئیس حراست شهرک انرژی ری به حسین آل حبیب، با خطیر برشمردن وظایف حراست سازمان ها به عنوان رکن اول برقراری نظم و امنیت و مهم برشمردن همکاری سایر ادارات با اداره حراست در انجام وظایف خود، برای حسین آل حبیب در مسئولیت جدید و جواد غلامی در مسئولیت های آتی آرزوی موفقیت و سرافرازی نمود.

روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: