• پایگاه خبری شما و اقتصاد
  • انرژی
  • اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل ۲۰هزار نیروی پیمانکاری و اعمال اضافات عمومی سال ۱۴۰۱در مناطق نفتخیز جنوب/ طراحی نرم افزار جامع پیمانکاری

اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل ۲۰هزار نیروی پیمانکاری و اعمال اضافات عمومی سال ۱۴۰۱در مناطق نفتخیز جنوب/ طراحی نرم افزار جامع پیمانکاری

اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل ۲۰هزار نیروی پیمانکاری و اعمال اضافات عمومی سال ۱۴۰۱در مناطق نفتخیز جنوب/ طراحی نرم افزار جامع پیمانکاری
کدخبر : 556239

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل برای ۲۰هزار نفر از نیروهای ارکان ثالث، بروزرسانی پیمانها و اعمال اضافات عمومی سال ۱۴۰۱ این شرکت خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد:  منوچهر بارانی گفت: این طرح به دنبال موافقتنامه وزارتخانه‌های نفت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ۳۰ مهرماه ۱۳۹۹ از سوی شرکت ملی نفت ایران ابلاغ شد و به دنبال آن کارگروهی از ادارات ذیربط برای اجرای آن تشکیل شد.

c26811ce-809a-4f6a-91e5-5a0b339daa10_20220507_092511

وی اظهار داشت: به دلیل آمار بالای کارکنان مشمول این طرح در مناطق نفتخیز جنوب که شامل  حدود ۲۰ هزار نیروی ارکان ثالث ۳۲۰ پیمان بوده است و همچنین اطلاعات جامعی از این دسته از کارکنان در دسترس نبود، لذا مقرر گردید جمع‌آوری اطلاعات آنها مشتمل بر شغل قبل از اجرای طرح، سابقه، مدرک تحصیلی، پارامترهای دستمزدی قبل از اجرای طرح  و... در قالب نرم‌افزار ویژه‌ای انجام تا طرح با سرعت و دقت کافی اجرا گردد.

دکتر بارانی افزود: به دلیل نبود اطلاعات مورد نیاز، کار طراحی، پیاده سازی و استقرار نرم‌افزار جامع توسط کارشناسان این مدیریت طی مدت ۱۰۰ روز انجام و تغذیه اطلاعات نیروها توسط واحدهای مجری پس از دوره ی آزمایشی و تایید کارآیی نرم‌افزار از اسفندماه ۱۳۹۹ آغاز شد.

بارانی تصریح کرد: برای رفع چالش‌های این طرح علیرغم شیوع کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده، از زمان آغاز آن تاکنون بیش از ۱۵۰ جلسه مدیریتی و کارشناسی با حضور نمایندگان مدیریت‌ها و ادارات ذیربط برگزار شد تا این طرح در مناطق نتفخیز جنوب که در گستره ۵ استان فعالیت دارد به بهترین وجه پیاده سازی شود.

دستاوردهای “نرم افزار جامع پیمانکاری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب”

دکتر بارانی بروزرسانی پیمانها و اعمال عمومی اضافات دستمزد سال ۱۴۰۱ را از دستاوردهای مهم “نرم افزار جامع پیمانکاری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب” عنوان کرد و گفت: محاسبه سریع اضافات دستمزد سال ۱۴۰۱ برای ۲۰ هزار نفر از نیروهای پیمانکاری از دستاوردهای مهم نرم‌افزار جامع نیروهای پیمانکاری شرکت ملی مناطق نفت خیز است که بر اساس آن دستمزد فروردین ماه حدود ۹۰ درصد این نیروها بر اساس دستورالعمل شورای عالی کار پرداخت شده است.

وی، گردآوری بانک جامع اطلاعات از نیروهای پیمانکاری، تسهیل در گزارش گیری و نمایش داشبورد، برنامه‌ریزی و انضباط مالی، توسعه دانش سازمانی، تثبیت آنالیز دستمزد، رصد اطلاعات مالی و هدایت دقیق تر برای آموزش نیروها را از دیگر دستاورهای “نرم افزار جامع پیمانکاری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب” برشمرد و اظهار داشت: بر اساس پایش‌های صورت گرفته اجرای این طرح موجب رضایت حداکثری همکاران پیمانکاری شده است.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افزود: این نرم‌افزار در تمام وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی از جمله ‌شرکت های تابعه وزارت نفت که پیمان‌های مستمر حجمی غیر پروژه‌‌ای دارند قابل اجراست و آمادگی داریم که دانش بومی طراحی آن را به آنها منتقل کنیم.

ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی همه ادارت و همکارانی که در اجرای این طرح مشارکت داشته‌اند، افزود: اجرای کامل طرح طبقه‌بندی مشاغل با راهبری و کار جهادی همکاران مدیریت منابع انسانی و مشارکت مهندسی ساختار و بهره‌وری، مدیریت امور مالی، امورحقوقی و قراردادها، فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد و نیز واحد های متناظر در سطح شرکت‌های بهره‌بردار تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، تحقق یافته است

پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: