نفت گاز پتروشیمی تهران

روز پرکار تاپیکو در نمایشگاه نفت گاز پتروشیمی

روز پرکار تاپیکو در نمایشگاه نفت گاز پتروشیمی
کدخبر : 556557

در دومین روز برگزاری نمایشگاه سالانه نفت گاز پتروشیمی تهران هلدینگ سرمایه گذاری تاپیکو روز پرکاری داشت و مدیران این مجموعه 3 تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل ازروابط عمومی؛ تفاهم نامه همکاری میان هلدینگ تاپیکو با هلدینگ انرژی گستر سینا، امضا تفاهمنامه با شرکت بین‌المللی افق نفت و گاز خاورمیانه و همچنین عقد تفاهم نامه سرمایه گذاری مشترک در حوزه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی با گروه مپنا صورت گرفت.

دکتر مسعود اسم خانی مدیرعامل تاپیکو در این باره گفت: هدف از امضا این تفاهمنامه ها مشارکت گسترده و توسعه همکاری ها در حوزه صنایع بالادستی و پایین دستی صنعت نفت گاز پتروشیمی، صنایع تکمیلی و تکمیل زنجیره ارزش در حوزه پتروشیمی بوده است.

 وی ادامه داد: گسترش سرمایه‌گذاری در قالب توسعه و ساخت کارخانجات و تولید و فروش محصولات، سرمایه گذاری در پروژه های تامین و انتقال مواد اولیه، فروش و خوراک پتروشیمی ها، تولید مواد شیمیایی و پتروشیمی،  ساخت و راه اندازی کارخانه های پتروشیمی و پالایشگاه نفت و گاز، مینی پالایشگاه و پترو پالایش، تولید انواع محصولات فرآورده های نفتی و گازی و بررسی و امکان سنجی پروژه ها از دیگر اهدافی است که انتظار می رود با همکاری طرفین به آنها دست یابیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: