درخشش خانواده بزرگ شرکت پالایش نفت تهران در بیست و پنجمین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم

درخشش خانواده بزرگ شرکت پالایش نفت تهران در بیست و پنجمین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم
کدخبر : 556941

مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم شرکت های پالایشی نفت کشور یادواره شهدای مدافع حرم با حضور جمعی از شرکت کنندگان در مشهد مقدس با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش شما و اقتصاد: در این دوره از مسابقات که به مدت ۳ روز در راستای ترویج و توسعه فرهنگ دینی و قرآنی، در بین کارکنان پالایشگاه ها و همچنین خانواده‌های آن‌ها برگزار شد، ۱۴۰ نفر از ۱۰ پالایشگاه کشور در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ با یکدیگر به رقابت پرداختند.

91befd37-099c-4cb7-befa-35a1568e8766

در این رقابت ها خانم فاطمه صدر جهانی مقتدرانه مقام اول حفظ کل قرآن کریم را کسب کرد. خانم کوثر خطیر نیز در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم حائز رتبه نخست شد. همچنین سید محمد کاهانی قاری توانمند شرکت پالایش نفت تهران رتبه اول این رقابت‌ها را در رشته ترتیل قرآن کریم به دست آورد و محمد رستمی عنوان برتر حفظ یک جزء قرآن کریم را از آن خود ساخت.

در این پایان این مسابقات که با داوری و نظارت داوران برجسته قرآنی در دو بخش برادران و خواهران، در هفت گروه سنی بین کارکنان و خانواده های آنان برگزار شد، نفرات اول و دوم هر رشته به مرحله نهایی راه یافتند و همچنین لوح یادبود این دوره از مسابقات نیز به همه شرکت کنندگان از سوی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: