در ادامه تعامل مناطق نفت خیز جنوب با مراکز علمی انجام شد

شش قرارداد و تفاهم‌نامه مپنا در نهمین نمایشگاه صنایع ریلی

کدخبر : 557158

گروه مپنا، روز چهارم خرداد و در حاشیه نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع حمل و نقل ریلی، قرارداد و تفاهم‌نامه‌‌هایی را با چند شرکت‌ ریلی به امضا رساند که طبق پیش‌بینی‌های کارشناسی، موجب ۵۰ میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی در صنعت ریلی کشور خواهد شد.

به گزارش شما و اقتصاد: نهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته در حالی دومین روز خود را سپری کرد که شرکت واگن پارس مپنا با انعقاد سه قرارداد و سه تفاهم‌نامه در حوزه صنعت ریلی، روز پرکار و ثمربخشی را گذراند. 

امضای قراردادهای ۲۰ دستگاه واگن مسافری مپنا با شرکت «ریل سیر کوثر» به همراه ۱۰۰ دستگاه واگن باری لبه بلند برای حمل مواد معدنی با شرکت «پرتو بار فرابر خلیج فارس» و همچنین ۲۰ دستگاه لکوموتیو از جمله قراردادهای امضا شده با شرکت واگن پارس از زیرمجموعه‌های صنعت حمل و نقل ریلی گروه مپنا است.

همچنین تفاهم‌نامه‌ای برای خرید ۴۰۰ دستگاه واگن حمل غلات با شرکت آذرکیا تجارت و ۲۰۰ دستگاه واگن لبه کوتاه با شرکت آروین تبریز امضا شد. تفاهم‌نامه دیگر نیز که به امضای دو طرف رسید در حوزه خرید ۱۰۰ دستگاه واگن چهار محوره با شرکت «ریل پرداز سیستم» بود. 

شایان ذکر است، نهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته از سوم تا ششم خرداد با حضور شرکت‌های فعال این حوزه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برپاست.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: