با حضور معاون رئیس جمهور صورت گرفت:

افتتاح نخستین آزمایشگاه زیرساخت‌های شارژ خودرو برقی کشور در گروه مپنا

افتتاح  نخستین آزمایشگاه زیرساخت‌های شارژ خودرو برقی کشور در گروه مپنا
کدخبر : 559684

نخستین آزمایشگاه تخصصی زیرساخت‌های شارژ خودرو برقی کشور، روز ۱۱ تیر ۱۴۰۱ با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان استاندارد در کارخانه‌های گروه مپنا افتتاح شد.

به گزارش شما و اقتصاد:  در بازدیدِ «مهدی اسلام‌پناه»، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد از کارخانه‌های گروه مپنا و با حضور «عباس علی‌آبادی»، مدیرعامل گروه مپنا، آزمایشگاهی در شرکت مهندسی ساخت و برق کنترل مپنا (مکو) افتتاح شد که نخستین و بزرگترین آزمایشگاه تخصصی زیرساخت‌های شارژ خودروی برقی در کشور محسوب می‌شود.

N1234

معاون رئیس جمهور، مپنا را گروهی معظم در کشور توصیف کرد و صنعت و تولیدات مپنا را موجب افزایش غرور ملی دانست و تصریح کرد: خوشحالیم که با مدیریت درست و تلاش متخصصان و اندیشمندان کشور، دارای یک مجموعه توانمند هستیم که نمادی از خودباوری است‌.

اسلام‌پناه در خصوص فرایندهای استاندارد در گروه مپنا گفت: مپنا شرکتی با استانداردهای بین‌المللی است و محصولات، خدمات، آزمایشگاه‌ها و فرایندهای استانداردی را در کشور اشاعه می‌دهد که موجب تعالی دانش است و وقتی صحبت از صنعت و نماد خودباوری می‌شود، چنین سطحی از کیفیت مد نظر قرار می‌گیرد.

A13

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: توسعه موتورهای برقی و شارژرهایی با انرژی پاک و استانداردهای بالا و با توانمندی و دانش داخلی برای استفاده در ابعاد بزرگتر، تجاری‌سازی شود.

مدیرعامل گروه مپنا نیز این گروه صنعتی را در لبه فناوری و دوش به دوش تکنولوژی‌های روز دنیا دانست و تاکید کرد: با این وجود مپنا همچنان در ابتدای مسیر توسعه است و ظرفیت‌های بالایی برای رشد دارد.

علی‌آبادی در ادامه گفت: مپنا تا امروز تنها بنگاه حل مسئله بود ولی استراتژی که ما امروز دنبال می‌کنیم، استراتژی خلق آینده است. ما معتقدیم آینده متفاوت از امروز خواهد بود و برای خلق آن باید مطالعه و تلاش کرد.

A12

وی در توضیح آزمایشگاه افتتاح شده، گفت: مجموعه‌ای که امروز افتتاح کردیم، رویکردی معطوف به آینده دارد. حمل و نقل برقی برای توسعه نیازمند آن است که ابتدا زیرساخت‌های مناسبی داشته باشد. این آزمایشگاه نیز در جهت اعمال استاندارد برای زیرساخت‌های در حال توسعه است.

M14

شایان ذکر است، در آزمایشگاه تخصصی زیرساخت‌های شارژ خودرو برقی گروه مپنا، تمامی شارژرهای خارجی و ساخت داخل امکان تست و دریافت تاییدیه‌های رسمی را دارند.همه تجهیزات این آزمایشگاه از بهترین و دقیق‌ترین تجهیزات اندازه گیری، آنالیز و سنجش در دنیا در حوزه زیر ساخت‌های شارژ محسوب می‌شوند.

M12

 

 

 

مپنا نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: