نشست رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با متانول‌سازان در پتروشیمی زاگرس

نشست رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با متانول‌سازان در پتروشیمی زاگرس
کدخبر : 564879

مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با جمعی از شرکت‌های متانولی در شرکت پتروشیمی زاگرس نشستی را برگزار نمود.

رضا زکایی-خبرنگار شما و اقتصاد؛ در روز پنج‌شنبه مورخ ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۱ پیرو پیگیری‌های صورت گرفته در راستای تعدیل قیمت خوراک واحدهای متانولی توسط شرکت پتروشیمی زاگرس و انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی و در حاشیه سفر دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به عسلویه، مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مشکلات شرکت‌های تولیدی متانول با حضور در شرکت پتروشیمی زاگرس با جمعی از مدیران این شرکت‌ها نشستی را برگزار و درخصوص افزایش نرخ خوراک این مجتمع‌های پتروشیمی، صحبت‌ها و مشکلات آنان را شنید.

IMG-20220902-WA0027

بنا بر این گزارش، در این نشست مدیران چند مجتمع پتروشیمی تولیدکننده متانول و اوره حضور داشتند که هرکدام به نوبه‌ی خود به افزایش نرخ خوراک یوتلیتی اشاره و افزودند که با وضع موجود، ادامه‌ی تولید متانول در کشور به صرفه نیست و این موضوع یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت‌های پتروشیمی تولیدکننده‌ی متانول می‌باشد.

در ادامه این جلسه، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس قول مساعد دادند که تمام تلاش خود را در جهت حل این موضوع بکار می‌گیرند و جمع‌بندی مذاکرات این جلسه نیز به عنوان یکی از مصوبات اصلی سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به عسلویه مدنظر خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: