نشست مقامات عالی رتبه وزارت انرژی لبنان با مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران

نشست مقامات عالی رتبه وزارت انرژی لبنان با مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران
کدخبر : 566373

مدیران ارشد وزارت انرژی و آب لبنان با مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش شما و اقتصاد: به منظور آشنایی با توانمندی ها و ظرفیت صنعت پالایش ایران و با هدف تامین منابع نفتی مورد نیاز جهت راه اندازی نیروگاه های برق لبنان، اورور الفغالی به عنوان مدیرکل نفت و جانشین مدیرکل سرمایه گذاری کشور لبنان و ظاهر سلیمان معاون مدیر تاسیسات نفتی این کشور با حضور در شرکت پالایش نفت تهران پیرامون همکاری های مشترک با آرمان فر مدیرعامل و تنی چند از مدیران و رؤسای شرکت دیدار و گفت وگو کردند.

در ادامه این نشست آرمان فر با تاکید بر همکاری مشترک جهت تامین رفاه و منافع دو کشور، توضیحاتی پیرامون کیفیت محصولات و چگونگی پالایش نفت در این شرکت و سهم آن در صنعت پالایش نفت کشور ارائه داد.

وی بامثبت توصیف کردن این دیدار گفت با توجه به نیازهای کشور لبنان دانش فنی و پیشنهاداتی در اختیار این هیئت فنی، اقتصادی قرار گرفت.

آرمان فر در پایان این نشست، آمادگی شرکت پالایش نفت تهران را به عنوان بخشی از صنعت نفت کشور پیرامون همکاری های فنی، مهندسی و تجاری دو جانبه میان ایران و لبنان اعلام کرد.

گفتنی است در سال های اخیر کشورهایی نظیر عراق، سوریه، افغانستان، آفریقای جنوبی، اندونزی، ونزوئلا، اسپانیا، اتریش، لهستان، فرانسه و دیگر غول‌های نفتی و صنعتی آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکای جنوبی خواهان همکاری تجاری با شرکت پالایش نفت تهران بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: