از ۲۹ شهریور تا اول مهر برگزار می‌شود؛

دستاوردهای صنعت حمل و نقل ریلی مپنا در نمایشگاه بین‌المللی اینوترنس

 دستاوردهای صنعت حمل و نقل ریلی مپنا در نمایشگاه بین‌المللی اینوترنس
کدخبر : 566403

گروه مپنا در نمایشگاه اینوترنس آلمان که از 29 شهریور تا اول مهر برگزار می‌شود، با ارائه و معرفی دستاوردها و محصولات خود در حوزه حمل و نقل ریلی شرکت می‌کند.

این نمایشگاه تجاری و بین المللی پیشرو در زمینه فناوری حمل و نقل ریلی شامل پنج بخش فناوری راه آهن، زیرساخت راه آهن، حمل و نقل عمومی، فضای داخلی و ساخت تونل است.

گروه مپنا با معرفی محصولات و زنجیـره کامـل و پیوسـته خدمـات خود در حوزه حمل و نقل ریلی پا به این دوره از نمایشگاه که فرصت مناسبی است برای تبادل دانش در زمینه صنعت ریلی، می‎گذارد.

تولید انواع لکوموتیو، واگن‌های باری و مسافری، انواع بوژی، سیستم‌های تهویه مطبوع ناوگان ریلی، سیستم‌های ترمز ناوگان ریلی، سیستم درب ناوگان ریلی، تنها گوشه‌ای از تولیدات و محصولات گروه صنعتی مپنا در حوزه ریلی است.

اجرای پروژه های زیر ساخت توسعه خطوط و تامین تجهیزات الکتریکال و مکانیکال در قالب EPC و EPCF از خدمات مپنا در این حوزه است. همچنین مشتریان مپنا خدماتی همچون تعمیـر، بازسـازی و نگهداری انـواع لکوموتیوها و خودروهای ریلی، انواع واگن باری و مسافری و بسیاری خدمات منحصر به فرد دیگر را از مپنا دریافت می‌کنند.

شایان ذکر است سیزدهمین دوره اینوترنس (InnoTrans) که از ۲۰ تا ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار می‌شود، در فضایی به وسعت ۳هزار و ۵۰۰ متر، مکان مناسبی برای نمایش واگن‌ها، قطارها و محصولات ریلی کشورهای مختلف است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: