بازدید فرماندهان سپاه و مدیران آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از شرکت پالایش نفت تهران

بازدید فرماندهان سپاه و مدیران آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از شرکت پالایش نفت تهران
کدخبر : 569521

برخی فرماندهان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) به همراه مدیران ارشد اداره آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ضمن دیدار با آرمان فر مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران از این پالایشگاه بازدید کردند.

به گزارش شما و اقتصاد: در راستای اجرای طرح اردوی راهیان پیشرفت شماری از فرماندهان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) به همراه مدیران ارشد اداره آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از شرکت پالایش نفت تهران بازدید کردند.

در ابتدای این مراسم آرمان فر مدیر عامل شرکت پالایش نفت تهران با تاکید بر استمرار برگزاری این جلسات و حضور قشر دانش آموز و دانشجو در قطب صنعتی پایتخت گفت: حضور فعالین و دست اندرکاران امنیتی و آموزشی کشور در شرکت پالایش نفت تهران مایه دلگرمی و خرسندی است. عزیزانی که پرچمدارحراست و صیانت از امنیت و آرامش و همچنین دانش و آموزش کشورند. همانگونه که در اردوهای راهیان نور مجاهدت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام را با تمام وجود درک

 می کنیم، در اردوهای راهیان پیشرفت نیز نظاره گر تلاش و کوشش مجاهدانه همکارانمان در سنگر تولید هستیم.

وی افزود: شرکت پالایش نفت تهران با تولید ۲۵۰ هزار بشکه نفت خام در روز سهم ۱۵درصدی از تامین انرژی کل کشور را داراست. این شرکت توانست۵۴ درصد از سوخت هوایی کشور را در سال گذشته تامین نماید. محصولات این شرکت مطابق با استاندارد های روز دنیا تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

آرمان فر با اشاره به احداث واحدCCR و تبدیل نفت کوره به فرآورده هایی در زنجیره ارزش با هدف پتروپالایشی شدن شرکت متبوع خود بیان داشت: پالایشگاهی که هدفش تنها تامین سوخت باشد نمی تواند به حیات خود ادامه دهد. شدیدترین تحریم های ناجوانمردانه استکبار بر صنعت نفت کشور فرصتی شد تا با تکیه بر دانش و توان متخصصان خود ضمن تبدیل تحریم به فرصت، با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری از این پیچ تاریخی با سرافرازی و سربلندی عبور کنیم. به عنوان مثال در بحث تولید کاتالیست که محصولی بسیار پیچیده و تنها در انحصار چند کشورجهان قرار داشت، با حمایت از شرکت های دانش بنیان ایرانی در این امر خودکفا شده و کاتالیستی مطابق با استاندارد جهانی در داخل کشور تولید و درپالایشگاه مورد استفاده قرارداده ایم.

در ادامه سرهنگ وفادار معاون اجرایی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) تامین انرژی را دغدغه ای جهانی خواند و از تلاش مدیرعامل و کلیه کارکنان شرکت پالایش نفت تهران در جهت تامین انرژی کشور تشکر و قدردانی نمود.

همچنین بهرامی مدیرکل اداره آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از ارتقاء۵ درصدی دانش آموزان مقاطع متوسطه در جهت انتخاب رشته های فنی و مهارتی و طرح برنامه ای مدون دراین خصوص خبرداد و تصریح کرد: پیشرفت های چشمگیر آموزشی، صنعتی، نظامی و امنیتی در همین دوران تحریم شکل گرفته است و اینها مرهون تلاشهای مجاهدانه تلاشگران این مرز و بوم است.

حضور در واحدهای پالایشی و آشنایی با نحوه تولید محصولات در شرکت پالایش نفت تهران پایان بخش این بازدید بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: